Zachęcamy do przesyłania artykułów o modyfikowaniu gry! Dla autorów najlepszych tekstów +50 pkt. (info)
Już niedługo premiera the c_Rims.
Nowy design na sajcie!.
Maciej to rozmazanie pojawia się jak przełączymy ostatni filtr (sepia?)na brak filtra. Ale jak przełączymy na nastepny i powrócimy do poprzedniej pozycji bez filtra, rozmycie znika . A shoot no nawet nawet.
Eh, nie chciało mi się czytać twojego komenta. Mam skojarzenia z moim shotem KLIK!
Digital Nature - Landmarks (Original Mix)
Panom z Digital Nature chodziło pewnie o jakieś punkty orientacyjne, mi natomiast chodzi o Landmark w liczbie pojedyńczej, czyli 'moment przełomowy'. Dlaczego tak przełomowy? Ponieważ na screenie użyty jest filtr z Video Editora. Nigdy tego wcześniej nie robiłem, ale jak w końcu filmiki mi się zaczęły wczytywać to wpadłem w jakiś trans i nałogowo zacząłem filtrować na szoty do RSC ;d Na decyzję filtrowania szotów w VE zmusiły mnie 3 czynniki: 1. Namowa Casatiego ;p 2. Oryginalność tego typu szotów, oraz... 3. ..., ze gra w VE wygląda u mnie tak: KLIK! , czyli rozmazane jak na konsoli (nie no, droczę się z ps-owcami i x-bokserami ;p ;p). Tak na poważnie niewiem skąd to rozmazanie się wzięło, dla porówania to samo miejsce z użytym filtrem jak na zgłoszonym szocie: KLIK! . Przyznajcie, że różnica w , nie ?;p Stąd jako, że mam słabszego kompa taki właśnie filt, jakby raczej wyostrzający, znacznie zwiększa atrakcyjność szota. To tak jak samochodowi dać nowy lakier z palety producenta! ;p dobra, za dużo już fizolofoluwuje, łapajcie wersję HD Ready: KLIK! , która wygląda kurewsko lepiej niż tu na RSC ;p
Sory, za taki burdel w komentarzu, ale po tygodniu pracy nie chce mi się myśleć ;d;d;d ;f.