1600*1200@32px. 6x antyaliasing. 16x filtrowanie anizotropowe. 512mb ram gpu. Ale co z tego, skoro Ballasy nam tekstury zaciumciali?
Autor: P3Pe Komentarze: 13 + Historia głosowania 30.10.2006 - 18:27
ehhh... na powiększeniiu widać babke która bynajmniej jest ballasem... tak jak ¶pioch... miernie..
O_o dluzszego tytulu sie nie dalo wymyslec ;o Screen mierny
No więc tak. W catalyst control panel wył±czyłem obsługę tekstur dxt i czę¶ć ¶wiata miała tekstury, reszta nie. Szocik prosty, przypadkowy. Kazdy z ballasow macha łap± na parametry, skoro i tak nie ma tkestury ;o Full size: KLIK !
  Informacja Aby skomentować ten news, musisz się zalogować !
+ Go¶ci online: 1
+ Wszystkich: 1
Newsów:
Komentarzy: 99644
Shoutbox: 79185
Tekstów: 51
Userów: 5913
+ Odwiedzin: 20771630
+ Start: 16.08.2003