GTAReview.com

   FAQ
   Szukaj
   Zaloguj
Teraz jest 23 listopada 2024, 23:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Parkour mod
PostNapisane: 18 października 2007, 19:37 
Offline
newbie

Dołączył(a): 11 października 2007, 16:24
Posty: 19
Właśnie zaczynam robic "parkour moda"jakby to nazwac.Czekam na wasze odpowiedzi jaki by zrobic trick w gta bo chce zrobic stanie na rękach i salto...............a kilku pisało że mam sie do tego nawet nie zabierac bo mi sie i tak nie uda a tu a umiem już.

I pytanie:wie ktoś gdzie jest plik z rollem po upadku z motoru(przewrót po skoku)?


może dokładniej powiem:gdzie jest plik z przewrotem po skoku z motoru(gdzie w animacjach w pliku ped.ifp otworzonym programem 3d maxem u mnie akurat 9 z odpowiednim skryptem GTA_IFP_IO-bo bym wkleił jego fazy do FALL_land)?


Ostatnio edytowano 18 października 2007, 20:17 przez matthias4, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Parkour mod
PostNapisane: 18 października 2007, 19:48 
Offline
Czlowiek bez zycia '07
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 czerwca 2005, 11:48
Posty: 1024
Lokalizacja: Gdynia
Zrob żeby Cj mógł stać na rzesach trzymając jajko stopami.

_________________
Tak, jestem żulem i piję tanie winko.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Parkour mod
PostNapisane: 18 października 2007, 19:50 
Offline
Nameless Guy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2005, 16:20
Posty: 818
Lokalizacja: "oszo chodzi ?"
To tak jakbys qrwa chcial sie nauczyc hakerowania przez miesieczny kurs korespondencyjny. Idz w pizdu, tu sie niczego nie nauczysz, jak chcesz cos robic to dupa w troki i sam to rob

_________________
Obrazek
http://www.youtube.com/user/adi11199 <--- wejdz !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Parkour mod
PostNapisane: 18 października 2007, 20:27 
Offline
newbie

Dołączył(a): 11 października 2007, 16:24
Posty: 19
chyba nie rozumiesz.Umiem już edytowac animacje w gta(otwieram 3d max,run script i GTA_IFP_IO, ładuje mojego playera.txd i ładuje ped.ifp)no i zmieniam animacje(wiesz co nie chce mi się już pisac o zaznaczaniu mesha apply animation set key frame rotate itp.).Nie jestem jakimś gościem, który nic nie wie o animacjach i chce je robic..........

masz se ściągnij nagrałem krótko bo by miało z 10 mb
http://www.wrzucaj.com/368581
wiem że nie jest jeszcze dopracowany bo dośc szybko musze powiedziec go robiłem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Parkour mod
PostNapisane: 18 października 2007, 21:34 
Offline
Nameless Guy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2005, 16:20
Posty: 818
Lokalizacja: "oszo chodzi ?"
acha.
Wiec chcesz sie pochwalic ? ; )

_________________
Obrazek
http://www.youtube.com/user/adi11199 <--- wejdz !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Parkour mod
PostNapisane: 18 października 2007, 22:08 
Offline
newbie

Dołączył(a): 11 października 2007, 16:24
Posty: 19
nie tyle co pochwalic tylko żeby w tym wątku rozmawiało się o parkour w SA ;).No i umiesz też zmieniac animacje(albo ktoś)bo szukałem w ped.ifp animacji z rollem po skoku z motoru(myślałem że w okolicy bike_jumpal itp.)ale nie ma................bo zmieniłbym kolejnosc klatek i pomieszał z upadkiem po skoku i miałbym pięknego rolla(bo ten mój-troche go dopracowałem ale jest nierealistyczny).?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Parkour mod
PostNapisane: 19 października 2007, 08:11 
Offline
El Burro

Dołączył(a): 14 lipca 2006, 10:15
Posty: 142
parkour najlepiej uprawiać na dworze, ale mniejsza o to...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Parkour mod
PostNapisane: 19 października 2007, 16:29 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 września 2005, 19:24
Posty: 640
Lokalizacja: Warszawa
@matthias4: jeśli nie zaczniesz stosować w swoich wypowiedziach znaków przestankowych i pisać normalnie zdań to przysięgam, że dostaniesz ostrzeżenie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Parkour mod
PostNapisane: 19 października 2007, 17:36 
Offline
newbie

Dołączył(a): 11 października 2007, 16:24
Posty: 19
Dobra, będe pisał normalnie.

DRUGI POST
Już niedługo zamieszczę film z moim modem.Będzie tam roll,cat leap,salto do tyłu i inne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Parkour mod
PostNapisane: 21 października 2007, 19:31 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 września 2005, 19:24
Posty: 640
Lokalizacja: Warszawa
czy ty kiedykolwiek korzystales z jakiegos forum? nie pisz posta pod postem!

no na boga ojca :<

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Parkour mod
PostNapisane: 22 października 2007, 21:58 
Offline
newbie

Dołączył(a): 11 października 2007, 16:24
Posty: 19
na razie tyle mam
http://pl.youtube.com/watch?v=lYDNUczlzSo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Parkour mod
PostNapisane: 22 października 2007, 22:02 
Offline
_elita forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 maja 2006, 23:52
Posty: 591
Lokalizacja: Myslowice
No fajnie.




























Spoko zwis na rekach.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Parkour mod
PostNapisane: 23 października 2007, 07:20 
Offline
Czlowiek bez zycia '07
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 czerwca 2005, 11:48
Posty: 1024
Lokalizacja: Gdynia
Nawet ładnie Ci to wyszło :->

_________________
Tak, jestem żulem i piję tanie winko.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Parkour mod
PostNapisane: 23 października 2007, 17:17 
Offline
El Burro

Dołączył(a): 14 lipca 2006, 10:15
Posty: 142
hm. ;o
stanie na rękach jest nawet nawet, ogólnie nawet nie jest tak źle tylko ten przewrót po skoku trochę dziwacznie wygląda. O_O


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Parkour mod
PostNapisane: 23 października 2007, 17:39 
Offline
_elita forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lipca 2006, 14:51
Posty: 142
Ziom, Ty to wszystko robiłeś?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Parkour mod
PostNapisane: 23 października 2007, 20:48 
Offline
newbie

Dołączył(a): 11 października 2007, 16:24
Posty: 19
Tak ja to robiłem a co do tego przewrotu miałbym świetny(ten po skoku z motoru)ale nie moge go znalesc w pliku anim.ifp.Wiem że narazie to jest niby kozioł niby przewrót heh.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Parkour mod
PostNapisane: 24 października 2007, 21:01 
Offline
Nameless Guy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2005, 16:20
Posty: 818
Lokalizacja: "oszo chodzi ?"
teraz to ziom ;P

za muzyke powinienem ci jaja urwac ; P

nie tak zle to wygladalo.

_________________
Obrazek
http://www.youtube.com/user/adi11199 <--- wejdz !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Parkour mod
PostNapisane: 24 października 2007, 22:40 
Offline
newbie

Dołączył(a): 11 października 2007, 16:24
Posty: 19
poprawiłem rolla:
http://up.wklej.org/download.php?id=160 ... b403afd226


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Parkour mod
PostNapisane: 25 października 2007, 13:40 
Offline
nowość na forum! x)

Dołączył(a): 23 października 2007, 09:55
Posty: 2
Ellosz ziomal kiedy wypusicisz modzika bo siem niemoge doczekać aa i jeszcze mam jedno pyt jakim programem robisz te animacje?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Parkour mod
PostNapisane: 26 października 2007, 22:05 
Offline
newbie

Dołączył(a): 11 października 2007, 16:24
Posty: 19
Za około tydzień.Potrzebne:
3d max
kam's scripts a dokładniej GTA_IFP_IO script
img tools-nim zekspotrujesz plik player.dff


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Parkour mod
PostNapisane: 27 października 2007, 14:47 
Offline
nowość na forum! x)

Dołączył(a): 23 października 2007, 09:55
Posty: 2
Dzienki jesteś wpożo 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Parkour mod
PostNapisane: 27 października 2007, 22:18 
Offline
_elita forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 maja 2006, 23:52
Posty: 591
Lokalizacja: Myslowice
wpoŻo

nice

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Parkour mod
PostNapisane: 27 października 2007, 22:27 
Offline
newbie

Dołączył(a): 11 października 2007, 16:24
Posty: 19
Tak krótka informacja.W modzie będzie podmienione izrobione:

-zamiast upadku roll(bazuje na tym po skoku z motoru)
-cat leap zamiast normalnego wiszenia
-zmieniony styl lotu cj'a
-salto do przodu i do tyłu(któreś będzie jak będe miec czas to zrobie obydwa)
-rzut na "szczupaka"i potem roll
-stanie na rękach
-trick king kong


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Parkour mod
PostNapisane: 27 października 2007, 23:18 
Offline
nowość na forum! x)

Dołączył(a): 27 października 2007, 23:09
Posty: 1
super ! Czekam z niecierpliwością !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Parkour mod
PostNapisane: 28 października 2007, 14:31 
Offline
Czlowiek bez zycia '07
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 czerwca 2005, 11:48
Posty: 1024
Lokalizacja: Gdynia
Heh, na początku nie było we mnie entuzjazmu co do tego moda, a teraz chętnie go pobiorę gdy sakończysz :->

_________________
Tak, jestem żulem i piję tanie winko.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Parkour mod
PostNapisane: 28 października 2007, 17:00 
Offline
El Burro

Dołączył(a): 14 lipca 2006, 10:15
Posty: 142
:O

luigi ja też.
myślałem, że jest to po prostu jakiś fan gta co chce zrobić fajnego moda a nic z tego nie wyjdzie ale widzę, że jest inaczej.
ale zobaczymy po premierze :>

aha, i temat chyba powinien być założony tutaj. ;o


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Parkour mod
PostNapisane: 28 października 2007, 19:07 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 września 2005, 19:24
Posty: 640
Lokalizacja: Warszawa
JUSZ

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Parkour mod
PostNapisane: 29 października 2007, 18:21 
Offline
Joey Leone
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 grudnia 2005, 02:13
Posty: 217
Lokalizacja: Paprotnia
Noo...

Dobra robota. Fajnie będzie rzucić się szczupakiem ze schodów i zachamować wargami o grunt :}

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Parkour mod
PostNapisane: 30 października 2007, 23:31 
Offline
newbie

Dołączył(a): 11 października 2007, 16:24
Posty: 19
niestety nie zrobie zrobię kinga lub szczupaka póki nie wychodzi mi w mission builder.Po prostu mam już"zajęte"wszystkie animacje z gry dostępne poprzez klawisz.Chyba że jeszcze został spray hmm..............Nie zna się nikt na mission builder.Bo chciałem stworzyc "komende klawisza"dla animacji.Gdybym umiał skryptowac w main.scm mógłbym zrobic jeszcze więcej animacji gdyż pozmieniałbym niepotrzebne animacje z gry.Zobacze może mi coś tam wyjdzie w main.scm.

Na razie takie salto:
http://up.wklej.org/download.php?id=d04 ... 1f95b0ae60


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Parkour mod
PostNapisane: 1 listopada 2007, 21:21 
Offline
nowość na forum! x)

Dołączył(a): 30 października 2007, 22:05
Posty: 1
Ty ej może zrob speeda chociaz....to by bylo dobre....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron

GTAReview Skin by: kreem
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL