Zobacz wątki bez odpowiedzi | Zobacz aktywne wątki
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
tomyman
|
Tytuł: Kolor Zespawnowanych aut w SA Napisane: 26 września 2007, 23:37 |
|
|
nowość na forum! x) |
Dołączył(a): 26 września 2007, 23:22 Posty: 1
|
Miałem to napisać w temacie o spawnowaniu aut ale został on zamknięty. Poradnik jak zespawnować na stałe samochód jest bardzo dobry tylko czy idzie zrobić aby samochód pojawiał się tylko w jednym kolorze, np tak jak greenwod Sweeta jest tylko niebieski.
|
|
Góra |
|
|
ozborn
|
Tytuł: Re: Kolor Zespawnowanych aut w SA Napisane: 27 września 2007, 15:33 |
|
|
nowość na forum! x) |
Dołączył(a): 25 września 2007, 15:49 Posty: 9
|
a ja mam problem ze znalezieniem linijki 014B: $2777 = init_parked_car_generator tego nie ma a jak bym chcial przeszukac cala ta liste chyba bym musial tydzien tego szukac az tyle tego jest... nie wiem u mnie nie znalazlo tej linijki wiesz jak to zrobic ?
|
|
Góra |
|
|
kociol_88
|
Tytuł: Re: Kolor Zespawnowanych aut w SA Napisane: 27 września 2007, 21:51 |
|
|
nowość na forum! x) |
Dołączył(a): 27 września 2007, 21:39 Posty: 2
|
nie musi to być dokładnie ta linijka bo faktycznie jej nie ma może być np 014B: $2766= init_parked_car_generator
Ale ja radził bym spawnować samochody tak jak orginalnie robił to R*
014B: $2766 = init_parked_car_generator #CLOVER color -1 -1 0 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2445.5 -1340.8 23.5 angle 180.0 014C: set_parked_car_generator $2766 cars_to_generate_to 101
Przykład skopiowany prosto z main.scm Można ustawić też kolor
Jest jeszcze opcja ze można rejestracje samochodu ustalić wtedy kod wygląda tak
09E2: $2765 = parked_car_generator_w_numberplate #CLOVER color 59 34 0 alarm 0 door_lock 0 0 10000 plate "GROVE4L_" at 2445.5 -1340.8 23.5 angle 180.0 0A17: $2765 1 014C: set_parked_car_generator $2765 cars_to_generate_to 101
GROVE4L_ to jest rejestracja Tam gdzie jest zielony wpisujemy cokolwiek tylko że w następnych linijkach dotyczących tego wozu trzeba wpisać także to zamiast np $2765
Podobnie można wstawić broń w wyznaczone miejsce. Trzeba poszukać linijke 032B: $3032 = create_weapon_pickup i nad nią wstawić coś swojego np 032B: $costam = create_weapon_pickup #MINIGUN 15 ammo 999 at 2489.0 -1669.0 13.0
żółtym podane są oczywiście współrzędne
No i trzeba dodać że grę musisz zacząć od nowa jeśli chcesz zobaczyć efekty tych przeróbek !!!
Jakoś tak głupio wszystko opisałem, ale myślę że ten kto chce to zrozumie.
|
|
Góra |
|
|
ozborn
|
Tytuł: Re: Kolor Zespawnowanych aut w SA Napisane: 29 września 2007, 17:59 |
|
|
nowość na forum! x) |
Dołączył(a): 25 września 2007, 15:49 Posty: 9
|
to znaczy jak chcę postawić samochód w dowolne miejsce to moge wpisac w dowolne miejsce w main.scm ta linijke
014B: $2766 = init_parked_car_generator #CLOVER color -1 -1 0 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2445.5 -1340.8 23.5 angle 180.0 014C: set_parked_car_generator $2766 cars_to_generate_to 101
czy musi to byc jakies dokladne miejsce w jakiejs konkretnej linijce. oczywiscie gdy bedzie mozna w dowolnej linijce to wpisac to oczywiscie z pozmienianymi parametrami takimi jak X / Y / angle
|
|
Góra |
|
|
kociol_88
|
Tytuł: Re: Kolor Zespawnowanych aut w SA Napisane: 29 września 2007, 18:59 |
|
|
nowość na forum! x) |
Dołączył(a): 27 września 2007, 21:39 Posty: 2
|
Ten przykład żywcem wyciąłem z main.scm poszukaj tą linijkę nad nią wpisz podobną tylko że z parametrami jakie chcesz tj kolor, auto, współrzędne i kierunek. No pamiętaj że zamiast tego $2766 musisz wpisać coś innego byle co np. $ozborn
|
|
Góra |
|
|
ozborn
|
Tytuł: Re: Kolor Zespawnowanych aut w SA Napisane: 29 września 2007, 20:22 |
|
|
nowość na forum! x) |
Dołączył(a): 25 września 2007, 15:49 Posty: 9
|
oo działa... dzieki ci wielkie
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|
|