Tytuł: Toyota AE86 Ron Woo LEVIN !! [dla osób o mocnych nerwach]
Napisane: 31 lipca 2006, 14:32
Nameless Guy
Dołączył(a): 28 sierpnia 2004, 14:58 Posty: 663 Lokalizacja: #gtareview
Wiem, że dostanie mi sie teraz za wprowadzanie Was w stany zawałowe, oczowytrzeszcz i nerwopląs...
Maximum LEVIN... z pracowni mistrza Woo - polecam poczytac listę modów
Lista Modów - czyli JDM pełną gębą
Cytuj:
JDM High compress 9.5:1 4agze motor JDM DLI Map wire harness rewired AE101 GZE DLI ECU HKS Cam gears (old school black gears, not the gay purple ones) Nams pulley kit (for non-power stearing) GT28RS dual BB Turbo B-Tune 19 row oil cooler Custom V-mounted intercooler Custom V-mounted Koyo radiator SS Custom Exhaust Manifold Flex-A-Lite dual fan Cusco catch can 2.5" downpipe Samco radiator hoses (custom modded) Beatrush levin radiator plate Light weight battery Samco silicone vacuum hoses Red Hyper ground wires HKS Windmaster exhaust HKS Oil Cap Blitz Radiator Cap TRD Zenki LSD Jun Ultra lightweight flywheel Illegal Garage clutch set T3 short shifter
B-Tune/Swift Coilover suspension (7kg front, 4.7kg rear) B-Tune Lower front control arms Tokico HTS shocks Nams Gacchiri Support (Fender brace) Nams Shakkito Strut Top plate Ueo style inner and outer tie rods Battle Version rear lateral bar Battle Version Tension rods TRD Bushing set Techno Pro Spirit rear strut bar Jubiride Traction brackets Tein camber plates
Endless 4 pot front caliper upgrade Endless SS brake lines slotted and rear rotors
Work Miester 15x9.5 -31 offset wheels in gold (front) Work Miester 15x10 -38 offset wheels in gold (rear) 205/50/15 Falken ZE512 tires (street use for now) front 225/50/15 Falken ZE512 tires (street use for now) rear
Levin kouki front end conversion HID headlights Yellow HID Fog lights CBY Levin Front bumper CBY Flares CBY Side Skirts CBY Mirrors B-Tune Carbon Fiber Vented Levin hood Jubiride rear diffusors TRD rear Spoiler Shaved side markers Retractable antenna JDM Levin Door visors JDM rear kouki bumper Ueo Style Tow hook kit Two tone red and black paint job (by B-Tune) Fenders cut and welded (by B-Tune)
Nardi Redline Steering wheel Nardi telescopic hub KeiChi Shift knob Eclipse 7301 double din HU Pioneer front Speakers SoundStream 2 channel rear speakers 2 bride Brix 1 seats (red) Tom's pedals HKS Turbo Time (old school one) Defi BF Boost guage Defi BF Fuel Pressure guage
Auta w polsce nikt normalny by nie docenił, bo nie ma el0 spojlera wielkosci skrzydła boeinga i jakiegos el0 szybkiego wyglądu, a w dodatku nadkola wyglądają, jakby je na sruby przymocowali ;f
//fo' real
Auto miazdzy, iloscią pracy jakie w nie wlozono jak i iloscią przerobek. Jednak musze cie poprosic rowniez o probke dzwięku, jaki wydaje ten monster *__*'
Dołączył(a): 10 czerwca 2005, 21:36 Posty: 47 Lokalizacja: tarnobrzeg
Q-bak napisał(a):
Auto miazdzy, iloscią pracy jakie w nie wlozono jak i iloscią przerobek. Jednak musze cie poprosic rowniez o probke dzwięku, jaki wydaje ten monster *__*'
Dołączył(a): 3 lipca 2005, 12:59 Posty: 240 Lokalizacja: N/A
Wrescie swój człowiek xP Nie wiem czemu ale ja te samochody poprostu ubustwiam (sylvie tez). Niektórzy moga nie wiecdziec, ale ten model to legenda "Dorifto", od niego sie wszystko zaczeło. Ci którzy nie znaja Keiichi'ego albo Kunimits'a Takashiego nie zrozumia tej miłosci do tych pojazdów. Ale moglbybyc zielony i oddałbym wszystko za nią ;*
Tsuiso baby !
_________________
You prefer the courves of some car to those of a real woman?
Dołączył(a): 28 maja 2005, 21:37 Posty: 669 Lokalizacja: RydzykLand
Hmmm mniam Samochód legenda, tuning robi wrażenie, zwłaszcza ten mechaniczny, bo wizualnie mógłby być lapszy... szczególnie felgi ssą... znaczy mogłybybyć całe jak rant