GTAReview.com

   FAQ
   Szukaj
   Zaloguj
Teraz jest 21 listopada 2024, 22:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2006, 21:57 
Offline
Ray Machowski

Dołączył(a): 16 sierpnia 2005, 13:01
Posty: 369
Oto moje ;o

Kod:
#cheat PIMPED: 187-ESPRIT
sethex(0x945d021, 0x01);
setchar(0x945cfd2, 0x6);
setchar(0x945cfd1, 0x44);
setchar(0x945cfd0, 0x52);
setshort(0x9444ff0, 250);
setfloat(0x9444fec, 0.725);
setfloat(0x945cf50, 1450);
setfloat(0x945cf58, 0.75);
setfloat(0x945d010, 0.25);
setfloat(0x945d014, -0.475);
setfloat(0x945d018, 0.6);
setfloat(0x945cfdc, 1.95);
setfloat(0x945cfe0, 1.95);
setfloat(0x945cfd4, 0.0024);
setfloat(0x945cff0, 0.58);
setfloat(0x945cff4, 0.4);
setfloat(0x945cff8, 13.75);
setfloat(0x945d008, 1.65625);
setfloat(0x945d00c, 0.3125);
setfloat(0x945d024, 0.195);
setfloat(0x945d01c, 0.1875);
setfloat(0x945cf70, -0.1875);
setfloat(0x945cf74, -0.2375);
setfloat(0x945cf78, -0.05);
setchar(0x945cf80, 43);
setfloat(0x945cffc, 0.9);
setfloat(0x945d000, 0.48);
setfloat(0x945cf5c, 0.9);
setchar(0x967E6FC, 0x00, 0x00, 0xFF);
sethex(0x944fb08, 0xFF, 0xFF, 0x00);
sethex(0x944fb3c, 0xFF, 0x00, 0xFF);
setint(0x8E38AE8, 187);
setchar(0x8E38B0C, 106, 119);
sethex(0x8E38B0E, 0x01, 0x00);
teleport(-789.61, 300.62, 49.05);
setchar(pplayer + 0xB84, 0x00);



Software ©2006 AdePSP
Design ©2006


Może mi go ktos pokazać na screenie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2006, 22:41 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 stycznia 2006, 22:09
Posty: 700
Lokalizacja: Lublin
#cheat PIMPED: 207-FREEWAY
sethex(0x945da71, 0x01);
setchar(0x945da22, 0x6);
setchar(0x945da21, 0x50);
setchar(0x945da20, 0x52);
setshort(0x9446f30, 255);
setfloat(0x9446f2c, 0.825);
setfloat(0x945d9a0, 800);
setfloat(0x945d9a8, 1.2);
setfloat(0x945da60, 0.09);
setfloat(0x945da64, -0.10999);
setfloat(0x945da68, 0.55);
setfloat(0x945da2c, 2);
setfloat(0x945da30, 2);
setfloat(0x945da24, 0.01);
setfloat(0x945da40, 0.55);
setfloat(0x945da44, 0);
setfloat(0x945da48, 35);
setfloat(0x945da58, 0.65);
setfloat(0x945da5c, 0.2);
setfloat(0x945da74, 0);
setfloat(0x945da6c, 0);
setfloat(0x945d9c0, 0);
setfloat(0x945d9c4, 0.1);
setfloat(0x945d9c8, 0);
setchar(0x945d9d0, 103);
setfloat(0x945da4c, 0.82);
setfloat(0x945da50, 0.51);
setfloat(0x945d9ac, 0);
setchar(0x967E6FC, 0x00, 0x00, 0xFF);
sethex(0x944fb48, 0x00, 0x00, 0x00);
sethex(0x944fb14, 0x00, 0x00, 0x00);
setint(0x8E38A38, 207);
setchar(0x8E38A5C, 122, 109);
sethex(0x8E38A5E, 0x01, 0x00);
teleport(292.22, -440.37, 26.02);
setchar(pplayer + 0xB84, 0x00);

Jakby sie komuś nudziło, to proszę bardzo, ale nie liczę na stestowanie, bo rozumiem znudzonych już posiadaczy LCS, którzy są zasypywani kodami od takich janów (bez obrazy dla nikogo). Ale jakby co to proszę (lothron ;*).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2006, 22:50 
Offline
Joey Leone
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 grudnia 2005, 02:13
Posty: 217
Lokalizacja: Paprotnia
Cytuj:
jantów


Rotfl
(również prosiłbym jakiegoś Ownera PSP ;))

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2006, 23:02 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 stycznia 2006, 22:09
Posty: 700
Lokalizacja: Lublin
#cheat ZX12R - PIMPED: 205-PCJ600
setshort(0x99450E2, 0x20, 0x20, 0x5a, 0x58, 0x31, 0x32, 0x52);
sethex(0x945d4d1, 0x01);
setchar(0x945d482, 0x6);
setchar(0x945d481, 0x50);
setchar(0x945d480, 0x52);
setshort(0x9446c10, 253);
setfloat(0x9446c0c, 0.70);
setfloat(0x945d400, 500);
setfloat(0x945d408, 1.6);
setfloat(0x945d4c0, 0.15);
setfloat(0x945d4c4, -0.15999);
setfloat(0x945d4c8, 0.5);
setfloat(0x945d48c, 1.975);
setfloat(0x945d490, 1.975);
setfloat(0x945d484, 0.01);
setfloat(0x945d4a0, 0.5);
setfloat(0x945d4a4, 0);
setfloat(0x945d4a8, 35);
setfloat(0x945d4b8, 0.85);
setfloat(0x945d4bc, 0.15);
setfloat(0x945d4d4, 0);
setfloat(0x945d4cc, 0);
setfloat(0x945d420, 0);
setfloat(0x945d424, 0.05);
setfloat(0x945d428, -0.08999);
setchar(0x945d430, 103);
setfloat(0x945d4ac, 0.9);
setfloat(0x945d4b0, 0.48);
setfloat(0x945d40c, 0);
setchar(0x967E6FC, 0x00, 0xFF, 0x00);
sethex(0x944faf8, 0x00, 0xFF, 0x00);
sethex(0x944fb28, 0x00, 0x00, 0x00);
setint(0x8E38A38, 205);
setchar(0x8E38A5C, 102, 114);
sethex(0x8E38A5E, 0x01, 0x00);
teleport(292.22, -440.37, 26.02);
setchar(pplayer + 0xB84, 0x00);

Poprawiona (i chyba ostateczna) wersja kopii Kawasaki ZX12R XD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2006, 23:27 
Offline
Ray Machowski
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 stycznia 2005, 21:22
Posty: 359
Lokalizacja: Warszawa
Spioch:

1.

Obrazek

2.

Obrazek

Jant:

1.

Obrazek

2.

Obrazek

Starter:

Obrazek

lazlow:

Obrazek

lazlow, ten drugi zrobię Ci jutro. :)

---

Ok, dobranoc. o/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2006, 23:30 
Offline
Luigii Goterelli
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwietnia 2006, 13:57
Posty: 189
Lokalizacja: Myszków
oj dzieki wielki jestes o lothronie :D
mam nadzieje ze sie wam podobaja moje wozy i macie je w swoich LCS'ach :D
oczywiscie jezeli kogos tez bedzie to sie nie pogniewam :P

_________________
Ciekawość to pierwszy stopień do piekła <- xO
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2006, 09:46 
Offline
Ray Machowski

Dołączył(a): 16 sierpnia 2005, 13:01
Posty: 369
ooo ale zrobiłem elo wozik ^^ na skrinie z moturkiem lazlow'a tam styłu jest moje auto ^^ hehe chyba zrobie coś jeszcze...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2006, 10:29 
Offline
Joey Leone
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 grudnia 2005, 02:13
Posty: 217
Lokalizacja: Paprotnia
Lothronik napisał(a):
Obrazek


Super :D Dzięki za przestestowanie bryki! Na tym screenie wygląda jakby się dało nią jeździć ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2006, 11:04 
Offline
D-ICE
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 czerwca 2005, 23:08
Posty: 561
Lokalizacja: Bychawa City
Wyszedł mi binball car możne nastepnym razem bedzie stał

Cytuj:
#cheat PIMPED: 136-SENTINL
sethex(0x9459c91, 0x01);
setchar(0x9459c42, 0x5);
setchar(0x9459c41, 0x44);
setchar(0x9459c40, 0x52);
setshort(0x9440040, 250);
setfloat(0x944003c, 1.725);
setfloat(0x9459bc0, 7637.5);
setfloat(0x9459bc8, 1.25);
setfloat(0x9459c80, 0.225);
setfloat(0x9459c84, -0.9125);
setfloat(0x9459c88, 0.6625);
setfloat(0x9459c4c, 1.775);
setfloat(0x9459c50, 1.775);
setfloat(0x9459c44, 0.00513);
setfloat(0x9459c60, 0.6625);
setfloat(0x9459c64, 0.25);
setfloat(0x9459c68, 33.125);
setfloat(0x9459c78, 0.53125);
setfloat(0x9459c7c, 0.05);
setfloat(0x9459c94, 0.27);
setfloat(0x9459c8c, 0.8875);
setfloat(0x9459be0, 0.15);
setfloat(0x9459be4, 0.2);
setfloat(0x9459be8, -0.025);
setchar(0x9459bf0, 43);
setfloat(0x9459c6c, 0.63125);
setfloat(0x9459c70, 0.5325);
setfloat(0x9459bcc, 8);
setchar(0x967E6FC, 0x00, 0x00, 0xFF);
sethex(0x944fb0c, 0x53, 0x3F, 0x36);
sethex(0x944fb20, 0x53, 0x3F, 0x36);
setint(0x8E38A38, 136);
setchar(0x8E38A5C, 107, 112);
sethex(0x8E38A5E, 0x01, 0x00);
teleport(292.22, -440.37, 26.02);
setchar(pplayer + 0xB84, 0x00);



Ten już powinnien jeździć normalnie a nie sie odbijać

_________________
________________________________________________________
Obrazek
HARDCORE JUMPING RACERS Join Us


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2006, 12:26 
Offline
Luigii Goterelli
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwietnia 2006, 13:57
Posty: 189
Lokalizacja: Myszków
Oto kilka moich nowych bryczek ;)
DrivX:
Kod:
#cheat DrivX - PIMPED: 140-STRETCH
setshort(0x992FC96, 0x20, 0x20, 0x44, 0x72, 0x69, 0x76, 0x58);
sethex(0x945a051, 0x01);
setchar(0x945a002, 0x5);
setchar(0x945a001, 0x45);
setchar(0x945a000, 0x34);
setshort(0x9440680, 250);
setfloat(0x944067c, 1.125);
setfloat(0x9459f80, 4937.5);
setfloat(0x9459f88, 1.05);
setfloat(0x945a040, 0.5375);
setfloat(0x945a044, -0.125);
setfloat(0x945a048, 0.675);
setfloat(0x945a00c, 1.425);
setfloat(0x945a010, 1.425);
setfloat(0x945a004, 0.00425);
setfloat(0x945a020, 0.55);
setfloat(0x945a024, 0);
setfloat(0x945a028, 30);
setfloat(0x945a038, 1.6875);
setfloat(0x945a03c, 0.15);
setfloat(0x945a054, 0.21);
setfloat(0x945a04c, 0);
setfloat(0x9459fa0, 0);
setfloat(0x9459fa4, 0);
setfloat(0x9459fa8, -0.14999);
setchar(0x9459fb0, 75);
setfloat(0x945a02c, 0.875);
setfloat(0x945a030, 0.54);
setfloat(0x9459f8c, 0.65455);
setchar(0x967E6FC, 0x00, 0x00, 0xFF);
sethex(0x944fb04, 0x34, 0x4D, 0x9D);
sethex(0x944fb4c, 0x34, 0x4D, 0x9D);
setint(0x8E38A38, 140);
setchar(0x8E38A5C, 105, 123);
sethex(0x8E38A5E, 0x01, 0x00);
teleport(292.22, -440.37, 26.02);
setchar(pplayer + 0xB84, 0x00);

Obrazek
Obrazek

Razor:
Kod:
#cheat Razor - PIMPED: 167-STALION
setshort(0x992FE80, 0x20, 0x20, 0x20, 0x52, 0x61, 0x7a, 0x6f, 0x72);
sethex(0x945ba91, 0x01);
setchar(0x945ba42, 0x4);
setchar(0x945ba41, 0x45);
setchar(0x945ba40, 0x34);
setshort(0x94430b0, 250);
setfloat(0x94430ac, 0.475);
setfloat(0x945b9c0, 2462.5);
setfloat(0x945b9c8, 1.15);
setfloat(0x945ba80, 0.2375);
setfloat(0x945ba84, -0.3625);
setfloat(0x945ba88, 0.35);
setfloat(0x945ba4c, 1.325);
setfloat(0x945ba50, 1.325);
setfloat(0x945ba44, 0.00313);
setfloat(0x945ba60, 0.7375);
setfloat(0x945ba64, 0);
setfloat(0x945ba68, 30);
setfloat(0x945ba78, 0.96875);
setfloat(0x945ba7c, 0.05625);
setfloat(0x945ba94, 0.3);
setfloat(0x945ba8c, 0);
setfloat(0x945b9e0, 0);
setfloat(0x945b9e4, 0.2);
setfloat(0x945b9e8, -0.29999);
setchar(0x945b9f0, 82);
setfloat(0x945ba6c, 0.8625);
setfloat(0x945ba70, 0.525);
setfloat(0x945b9cc, 0.8);
setchar(0x967E6FC, 0xFF, 0xFF, 0x00);
sethex(0x944fb10, 0xFF, 0xFF, 0x23);
sethex(0x944fb24, 0x1C, 0x5F, 0xB8);
setint(0x8E38A38, 167);
setchar(0x8E38A5C, 108, 113);
sethex(0x8E38A5E, 0x01, 0xFF);
teleport(292.22, -440.37, 26.02);
setchar(pplayer + 0xB84, 0x00);

Obrazek
Obrazek

Fire X:
Kod:
#cheat Fire X - PIMPED: 189-HOTROD
setshort(0x99300B2, 0x20, 0x20, 0x20, 0x20, 0x20, 0x20, 0x46, 0x69, 0x72, 0x65, 0x20, 0x58);
sethex(0x945d201, 0x01);
setchar(0x945d1b2, 0x6);
setchar(0x945d1b1, 0x45);
setchar(0x945d1b0, 0x34);
setshort(0x9445310, 250);
setfloat(0x944530c, 1.075);
setfloat(0x945d130, 3587.5);
setfloat(0x945d138, 0.825);
setfloat(0x945d1f0, 0.3125);
setfloat(0x945d1f4, -0.22999);
setfloat(0x945d1f8, 0.5);
setfloat(0x945d1bc, 1.15);
setfloat(0x945d1c0, 1.15);
setfloat(0x945d1b4, 0.00475);
setfloat(0x945d1d0, 0.55);
setfloat(0x945d1d4, 0);
setfloat(0x945d1d8, 30);
setfloat(0x945d1e8, 1.5);
setfloat(0x945d1ec, 0.08);
setfloat(0x945d204, 0.2);
setfloat(0x945d1fc, 0.3);
setfloat(0x945d150, 0);
setfloat(0x945d154, 0.3);
setfloat(0x945d158, -0.29999);
setchar(0x945d160, 75);
setfloat(0x945d1dc, 0.8375);
setfloat(0x945d1e0, 0.525);
setfloat(0x945d13c, 0.85714);
setchar(0x967E6FC, 0xFF, 0x10, 0x00);
sethex(0x944fb3c, 0xFF, 0x0D, 0x08);
sethex(0x944faf8, 0x00, 0x00, 0x00);
setint(0x8E38A38, 189);
setchar(0x8E38A5C, 119, 102);
sethex(0x8E38A5E, 0x01, 0xFF);
teleport(292.22, -440.37, 26.02);
setchar(pplayer + 0xB84, 0x00);

Obrazek
Obrazek

No to na razie tyle jak mi sie zachce to jeszcze cos porobie pozniej :D

_________________
Ciekawość to pierwszy stopień do piekła <- xO
Obrazek


Ostatnio edytowano 16 kwietnia 2006, 14:50 przez Spioch, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2006, 13:22 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lipca 2005, 00:49
Posty: 1162
Lokalizacja: wa_Rszawa
postaw na jakosc, a nie na ilosc ;)

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2006, 13:27 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 czerwca 2004, 23:52
Posty: 1733
Lokalizacja: Krobia
Kod:
#cheat PIMPED: 168-RUMPO
sethex(0x945bb81, 0x01);
setchar(0x945bb32, 0x4);
setchar(0x945bb31, 0x44);
setchar(0x945bb30, 0x52);
setshort(0x9443240, 254);
setfloat(0x944323c, 1.35);
setfloat(0x945bab0, 3000);
setfloat(0x945bab8, 0.6);
setfloat(0x945bb70, 0.5);
setfloat(0x945bb74, -0.275);
setfloat(0x945bb78, 0.5);
setfloat(0x945bb3c, 0.9);
setfloat(0x945bb40, 0.9);
setfloat(0x945bb34, 0.003);
setfloat(0x945bb50, 0.3625);
setfloat(0x945bb54, 0.125);
setfloat(0x945bb58, 25.625);
setfloat(0x945bb68, 1.3125);
setfloat(0x945bb6c, 0.05);
setfloat(0x945bb84, 0.25);
setfloat(0x945bb7c, 0.1125);
setfloat(0x945bad0, 0.025);
setfloat(0x945bad4, 0.3125);
setfloat(0x945bad8, -0.1125);
setchar(0x945bae0, 85);
setfloat(0x945bb5c, 0.75);
setfloat(0x945bb60, 0.45);
setfloat(0x945babc, 0.6);
setchar(0x967E6FC, 0x00, 0x00, 0xFF);
sethex(0x944fb48, 0x65, 0x66, 0x6B);
sethex(0x944faf4, 0x5E, 0xB3, 0xE9);
setint(0x8E38AE8, 168);
setchar(0x8E38B0C, 122, 101);
sethex(0x8E38B0E, 0x01, 0x00);
teleport(-789.61, 300.62, 49.05);
setchar(pplayer + 0xB84, 0x00);


zobaczymy, jak wyszla Impreza Na Kółkach.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2006, 13:31 
Offline
Joey Leone
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 grudnia 2005, 02:13
Posty: 217
Lokalizacja: Paprotnia
No to już teraz postarałem się dopracować nowego Stingera

Kod:
#cheat Vertigo - PIMPED: 133-STINGER
setshort(0x992FC0E, 0x56, 0x65, 0x72, 0x74, 0x69, 0x67, 0x6f);
sethex(0x94599c1, 0x01);
setchar(0x9459972, 0x6);
setchar(0x9459971, 0x50);
setchar(0x9459970, 0x34);
setshort(0x943fb90, 256);
setfloat(0x943fb8c, 0.80);
setfloat(0x94598f0, 900);
setfloat(0x94598f8, 0.825);
setfloat(0x94599b0, 0.275);
setfloat(0x94599b4, -0.125);
setfloat(0x94599b8, 0.475);
setfloat(0x945997c, 1.125);
setfloat(0x9459980, 1.125);
setfloat(0x9459974, 0.00263);
setfloat(0x9459990, 0.52);
setfloat(0x9459994, 0);
setfloat(0x9459998, 31.25);
setfloat(0x94599a8, 1.03125);
setfloat(0x94599ac, 0.20625);
setfloat(0x94599c4, 0.21);
setfloat(0x94599bc, 0.3375);
setfloat(0x9459910, 0);
setfloat(0x9459914, -0.19999);
setfloat(0x9459918, -0.23999);
setchar(0x9459920, 66);
setfloat(0x945999c, 0.86);
setfloat(0x94599a0, 0.44625);
setfloat(0x94598fc, 0.75);
setchar(0x967E6FC, 0xFF, 0x00, 0x00);
sethex(0x944fb30, 0x88, 0x84, 0xFB);
sethex(0x944fb58, 0x02, 0x00, 0x02);
setint(0x8E38A38, 133);
setchar(0x8E38A5C, 116, 126);
sethex(0x8E38A5E, 0x01, 0xFF);
teleport(292.22, -440.37, 26.02);
setchar(pplayer + 0xB84, 0x00);

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2006, 13:32 
Offline
Luigii Goterelli
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwietnia 2006, 13:57
Posty: 189
Lokalizacja: Myszków
TenTypFaustyn napisał(a):
postaw na jakosc, a nie na ilosc ;)

No to wez porob screeny i se zobaczy jakie wypasione ;)

_________________
Ciekawość to pierwszy stopień do piekła <- xO
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2006, 14:10 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lipca 2005, 00:49
Posty: 1162
Lokalizacja: wa_Rszawa
http://falek.boo.pl/pimpmydupsko/


tam sa screeny ostatnich kilku - te 3 spiocha, panzera jeden i jeszcze cos. grunt,ze ktos kto robil tego sentinela to ma nawet filmik bo ten woz jest tak spieprzony,ze sie przewraca od razu. obracalem go komenda FLIP OVER z cheat device, a i tak od razu upadal. syf :C




woz panzera <3
fire x spiocha, tez niezly ;)

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2006, 14:16 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 czerwca 2004, 23:52
Posty: 1733
Lokalizacja: Krobia
Obrazek

AJM KONFJUZD.

przysiaglbym ze ustawialem kolor ciemnoszaro - niebieski i mniejsze kola. O_o

whatever. :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2006, 14:53 
Offline
Luigii Goterelli
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwietnia 2006, 13:57
Posty: 189
Lokalizacja: Myszków
A ile musialbym zrobic wozow zeby dostac range (na forum) Pimp My Garage Car Maker?? Albo w skrocie PMG Car Maker? :D

_________________
Ciekawość to pierwszy stopień do piekła <- xO
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2006, 16:12 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 stycznia 2006, 22:09
Posty: 700
Lokalizacja: Lublin
Spioch, do car makerstwa to i Tobie, i na w ogóle, jeszcze daleko XD
Gdzie ten lothron?! Miał stestować mój motocykl! XD

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2006, 18:38 
Offline
Ray Machowski
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 stycznia 2005, 21:22
Posty: 359
Lokalizacja: Warszawa
Casati

Obrazek

Kod:
#cheat Casati - PIMPED: 187-ESPRIT
setshort(0x9930094, 0x20, 0x20, 0x43, 0x61, 0x73, 0x61, 0x74, 0x69);
sethex(0x945d021, 0x01);
setchar(0x945cfd2, 0x5);
setchar(0x945cfd1, 0x50);
setchar(0x945cfd0, 0x52);
setshort(0x9444ff0, 250);
setfloat(0x9444fec, 0.85);
setfloat(0x945cf50, 1225);
setfloat(0x945cf58, 0.75);
setfloat(0x945d010, 0.05);
setfloat(0x945d014, -0.14999);
setfloat(0x945d018, 0.45);
setfloat(0x945cfdc, 1.06);
setfloat(0x945cfe0, 1.06);
setfloat(0x945cfd4, 0.007);
setfloat(0x945cff0, 0.652);
setfloat(0x945cff4, 0.025);
setfloat(0x945cff8, 30);
setfloat(0x945d008, 1);
setfloat(0x945d00c, 0.13);
setfloat(0x945d024, 0.15);
setfloat(0x945d01c, 0.3);
setfloat(0x945cf70, 0);
setfloat(0x945cf74, -0.14999);
setfloat(0x945cf78, -0.19999);
setchar(0x945cf80, 70);
setfloat(0x945cffc, 0.9);
setfloat(0x945d000, 0.48);
setfloat(0x945cf5c, 9.125);
setchar(0x967E6FC, 0x00, 0xFF, 0x00);
sethex(0x944fb18, 0x36, 0x59, 0x3B);
sethex(0x944faf8, 0x69, 0xA4, 0x60);
setint(0x8E38A38, 187);
setchar(0x8E38A5C, 110, 102);
sethex(0x8E38A5E, 0x01, 0x00);
teleport(292.22, -440.37, 26.02);
setchar(pplayer + 0xB84, 0x00);

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2006, 19:01 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lipca 2005, 00:49
Posty: 1162
Lokalizacja: wa_Rszawa
rotfl.
szkoda,ze nie ma evo xD

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2006, 21:01 
Offline
Salvatore Leone
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 czerwca 2005, 19:43
Posty: 345
Lokalizacja: Warszawa (San Andreas)
O to mój :

Kod:
#cheat PIMPED: 191-FORELLI
sethex(0x945d3e1, 0x01);
setchar(0x945d392, 0x4);
setchar(0x945d391, 0x44);
setchar(0x945d390, 0x46);
setshort(0x9445630, 251);
setfloat(0x944562c, 1.15);
setfloat(0x945d310, 2800);
setfloat(0x945d318, 1.475);
setfloat(0x945d3d0, 0.625);
setfloat(0x945d3d4, -0.1375);
setfloat(0x945d3d8, 0.6875);
setfloat(0x945d39c, 0.94667);
setfloat(0x945d3a0, 0.94667);
setfloat(0x945d394, 0.00962);
setfloat(0x945d3b0, 0.85);
setfloat(0x945d3b4, 0.2875);
setfloat(0x945d3b8, 35);
setfloat(0x945d3c8, 1.78125);
setfloat(0x945d3cc, 0.34375);
setfloat(0x945d3e4, 0.585);
setfloat(0x945d3dc, 0.3625);
setfloat(0x945d330, 0.1);
setfloat(0x945d334, 0.025);
setfloat(0x945d338, -0.075);
setchar(0x945d340, 66);
setfloat(0x945d3bc, 0.80625);
setfloat(0x945d3c0, 0.5175);
setfloat(0x945d31c, 2.25);
setchar(0x967E6FC, 0xFF, 0x10, 0x00);
sethex(0x944fb2c, 0xFF, 0xFF, 0x00);
sethex(0x944fb34, 0xFF, 0x00, 0xFF);
setint(0x8E38AE8, 191);
sethex(0x8E38B0E, 0x01, 0x00);
teleport(-789.61, 300.62, 49.05);
setchar(pplayer + 0xB84, 0x00);


Pokaże mi ktoś jak to wygląda :P?.

_________________
400x70


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2006, 21:10 
Offline
El Burro
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 stycznia 2005, 20:26
Posty: 102
Lokalizacja: KrK
Sprawdźcie moje: :D [Sentinel]
Kod:
#cheat PIMPED: 136-SENTINL
sethex(0x9459c91, 0x01);
setchar(0x9459c42, 0x6);
setchar(0x9459c41, 0x50);
setchar(0x9459c40, 0x52);
setshort(0x9440040, 250);
setfloat(0x944003c, 0.975);
setfloat(0x9459bc0, 1600);
setfloat(0x9459bc8, 0.65);
setfloat(0x9459c80, 0.5);
setfloat(0x9459c84, -0.175);
setfloat(0x9459c88, 0.5);
setfloat(0x9459c4c, 1.1);
setfloat(0x9459c50, 1.1);
setfloat(0x9459c44, 0.0025);
setfloat(0x9459c60, 0.575);
setfloat(0x9459c64, 0);
setfloat(0x9459c68, 27);
setfloat(0x9459c78, 1);
setfloat(0x9459c7c, 1.0);
setfloat(0x9459c94, 0.2);
setfloat(0x9459c8c, 0.3);
setfloat(0x9459be0, 0);
setfloat(0x9459be4, 0);
setfloat(0x9459be8, -0.19999);
setchar(0x9459bf0, 75);
setfloat(0x9459c6c, 0.75);
setfloat(0x9459c70, 0.48);
setfloat(0x9459bcc, 0.7);
setchar(0x967E6FC, 0x00, 0x00, 0xFF);
sethex(0x944fafc, 0x00, 0x00, 0x00);
sethex(0x944fb48, 0x00, 0x00, 0x00);
setint(0x8E38A38, 136);
setchar(0x8E38A5C, 103, 122);
sethex(0x8E38A5E, 0x01, 0x00);
teleport(292.22, -440.37, 26.02);
setchar(pplayer + 0xB84, 0x00);

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2006, 22:22 
Offline
Ray Machowski

Dołączył(a): 16 sierpnia 2005, 13:01
Posty: 369
Miałem nie dawać ale:

Kod:
#cheat PIMPED: 143-BLISTA
sethex(0x945c211, 0x01);
sethex(0x945c212, 0x01);
setchar(0x945c1c2, 0x6);
setchar(0x945c1c1, 0x45);
setchar(0x945c1c0, 0x34);
setshort(0x9440b30, 250);
setfloat(0x9440b2c, 0.475);
setfloat(0x945c140, 9662.5);
setfloat(0x945c148, 1.9);
setfloat(0x945c200, 0.0125);
setfloat(0x945c204, -0.01);
setfloat(0x945c208, 0.95);
setfloat(0x945c1cc, 1.975);
setfloat(0x945c1d0, 1.975);
setfloat(0x945c1c4, 0.00912);
setfloat(0x945c1e0, 0.225);
setfloat(0x945c1e4, 0.35);
setfloat(0x945c1e8, 25.625);
setfloat(0x945c1f8, 0.125);
setfloat(0x945c1fc, 0);
setfloat(0x945c214, 0.25);
setfloat(0x945c20c, 0.6375);
setfloat(0x945c160, 0.4625);
setfloat(0x945c164, 0.4875);
setfloat(0x945c168, 0.0125);
setchar(0x945c170, 115);
setfloat(0x945c1ec, 0.50625);
setfloat(0x945c1f0, 0.58125);
setfloat(0x945c14c, 7.5);
setchar(0x967E6FC, 0x00, 0x00, 0xFF);
sethex(0x944fb34, 0x00, 0x00, 0x00);
sethex(0x944fb54, 0x00, 0x00, 0x00);
setint(0x8E38AE8, 143);
setchar(0x8E38B0C, 117, 125);
sethex(0x8E38B0E, 0x01, 0x00);
teleport(-789.61, 300.62, 49.05);
setchar(pplayer + 0xB84, 0x00);


Zrobiłby mi ktos screena?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2006, 23:47 
Offline
Ray Machowski
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 stycznia 2005, 21:22
Posty: 359
Lokalizacja: Warszawa
lazlow:

Obrazek

No, masz. :P Motor ok, bardzo szybki, ale ma jedną wadę - przy większych prędkościach bardzo trudno się skręca. :x Praktycznie w ogóle... Argh...

djserek:

Obrazek

Przesadziłeś trochę z parametrami, byle jaki zakręt (nawet przy małej prędkości) i samochód już leży na boku robiąc przedtem paręset obrotów. :P

ToMeK:

Obrazek

No, tutaj wszystko ok. :) Dobry tunning, a wielkość kół to już rzecz gustu...

Starter:

Obrazek

Auto jest tak lekkie, że ledwo co ruszyłem, a już leżałem na boku. :O Poza tym, 'jadąc' nim miałem wrażenie jakbym nie miał 4 opon (a raczej jakby były przebite). Zresztą, same koła są chyba trochę mniejsze niż powinny być. xD

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2006, 00:08 
Offline
D-ICE
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 czerwca 2005, 23:08
Posty: 561
Lokalizacja: Bychawa City
mój było 2 sprawqdzić tamten juz powinien jeździć :wink:

_________________
________________________________________________________
Obrazek
HARDCORE JUMPING RACERS Join Us


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2006, 00:13 
Offline
Ray Machowski
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 stycznia 2005, 21:22
Posty: 359
Lokalizacja: Warszawa
Adidadi napisał(a):
mój było 2 sprawqdzić tamten juz powinien jeździć :wink:


:lol:. Falek go chyba zrobił... To przypadkiem nie ten - http://falek.boo.pl/pimpmydupsko/video1.gif ? xDDDD

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2006, 09:57 
Offline
D-ICE
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 czerwca 2005, 23:08
Posty: 561
Lokalizacja: Bychawa City
Am yślałem że dałem mu inny kolor. Kurcze cośi nie wychodzi wszystkie sie przewracają :cry:

_________________
________________________________________________________
Obrazek
HARDCORE JUMPING RACERS Join Us


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2006, 11:39 
Offline
Ray Machowski

Dołączył(a): 16 sierpnia 2005, 13:01
Posty: 369
Za duże dajesz koła, albo coś z zawieszaniem jeszcze kombinuj...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2006, 11:48 
Offline
Salvatore Leone
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 czerwca 2005, 19:43
Posty: 345
Lokalizacja: Warszawa (San Andreas)
lothronik dzięki za sprawdzanie tamtego tutaj jeszcze jeden 8) :

Kod:
#cheat PIMPED: 187-ESPRIT
sethex(0x945d021, 0x01);
setchar(0x945cfd2, 0x5);
setchar(0x945cfd1, 0x45);
setchar(0x945cfd0, 0x34);
setshort(0x9444ff0, 250);
setfloat(0x9444fec, 1.05);
setfloat(0x945cf50, 3362.5);
setfloat(0x945cf58, 0.45);
setfloat(0x945d010, 0.225);
setfloat(0x945d014, -0.01);
setfloat(0x945d018, 0.45);
setfloat(0x945cfdc, 1.06534);
setfloat(0x945cfe0, 1.06534);
setfloat(0x945cfd4, 0.00538);
setfloat(0x945cff0, 0.475);
setfloat(0x945cff4, 0);
setfloat(0x945cff8, 30);
setfloat(0x945d008, 1.8125);
setfloat(0x945d00c, 0.10625);
setfloat(0x945d024, 0.54);
setfloat(0x945d01c, 0.3);
setfloat(0x945cf70, 0);
setfloat(0x945cf74, -0.14999);
setfloat(0x945cf78, -0.19999);
setchar(0x945cf80, 70);
setfloat(0x945cffc, 0.76875);
setfloat(0x945d000, 0.465);
setfloat(0x945cf5c, 0.125);
setchar(0x967E6FC, 0x00, 0x00, 0xFF);
sethex(0x944fb44, 0x79, 0xD1, 0x47);
sethex(0x944fb04, 0x00, 0x00, 0x00);
setint(0x8E38988, 187);
setchar(0x8E389AC, 121, 105);
sethex(0x8E389AE, 0x01, 0x00);
teleport(1155.71, -257.05, 17.30);
setchar(pplayer + 0xB84, 0x00);

_________________
400x70


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2006, 12:25 
Offline
Warning 1/3
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2006, 20:15
Posty: 42
Lokalizacja: Trzebiatów
Kod:
#cheat CrazyTaxi - PIMPED: 181-BORGNIN
setshort(0x992FFF6, 0x43, 0x72, 0x61, 0x7a, 0x79, 0x54, 0x61, 0x78, 0x69);
sethex(0x945ca81, 0x01);
setchar(0x945ca32, 0x5);
setchar(0x945ca31, 0x44);
setchar(0x945ca30, 0x52);
setshort(0x9444690, 250);
setfloat(0x944468c, 0.625);
setfloat(0x945c9b0, 1500);
setfloat(0x945c9b8, 0.775);
setfloat(0x945ca70, 0.15);
setfloat(0x945ca74, -0.01);
setfloat(0x945ca78, 0.5);
setfloat(0x945ca3c, 0.99467);
setfloat(0x945ca40, 0.99467);
setfloat(0x945ca34, 0.00556);
setfloat(0x945ca50, 0.55);
setfloat(0x945ca54, 0);
setfloat(0x945ca58, 30);
setfloat(0x945ca68, 1);
setfloat(0x945ca6c, 0.2);
setfloat(0x945ca84, 0.2);
setfloat(0x945ca7c, 0.3);
setfloat(0x945c9d0, 0);
setfloat(0x945c9d4, -0.19999);
setfloat(0x945c9d8, -0.23999);
setchar(0x945c9e0, 70);
setfloat(0x945ca5c, 0.7);
setfloat(0x945ca60, 0.48);
setfloat(0x945c9bc, 0.26667);
setchar(0x967E6FC, 0xFF, 0x00, 0x00);
sethex(0x944fb34, 0xFF, 0xFF, 0x00);
sethex(0x944fb28, 0xFF, 0x00, 0xFF);
setint(0x8E38A38, 181);
sethex(0x8E38A5E, 0x01, 0x00);
teleport(292.22, -440.37, 26.02);
setchar(pplayer + 0xB84, 0x00);

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

GTAReview Skin by: kreem
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL