Zobacz wątki bez odpowiedzi | Zobacz aktywne wątki
Autor |
Wiadomość |
Starter:D
|
Tytuł: Napisane: 15 kwietnia 2006, 21:57 |
|
|
Ray Machowski |
Dołączył(a): 16 sierpnia 2005, 13:01 Posty: 369
|
Oto moje ;o
Kod: #cheat PIMPED: 187-ESPRIT sethex(0x945d021, 0x01); setchar(0x945cfd2, 0x6); setchar(0x945cfd1, 0x44); setchar(0x945cfd0, 0x52); setshort(0x9444ff0, 250); setfloat(0x9444fec, 0.725); setfloat(0x945cf50, 1450); setfloat(0x945cf58, 0.75); setfloat(0x945d010, 0.25); setfloat(0x945d014, -0.475); setfloat(0x945d018, 0.6); setfloat(0x945cfdc, 1.95); setfloat(0x945cfe0, 1.95); setfloat(0x945cfd4, 0.0024); setfloat(0x945cff0, 0.58); setfloat(0x945cff4, 0.4); setfloat(0x945cff8, 13.75); setfloat(0x945d008, 1.65625); setfloat(0x945d00c, 0.3125); setfloat(0x945d024, 0.195); setfloat(0x945d01c, 0.1875); setfloat(0x945cf70, -0.1875); setfloat(0x945cf74, -0.2375); setfloat(0x945cf78, -0.05); setchar(0x945cf80, 43); setfloat(0x945cffc, 0.9); setfloat(0x945d000, 0.48); setfloat(0x945cf5c, 0.9); setchar(0x967E6FC, 0x00, 0x00, 0xFF); sethex(0x944fb08, 0xFF, 0xFF, 0x00); sethex(0x944fb3c, 0xFF, 0x00, 0xFF); setint(0x8E38AE8, 187); setchar(0x8E38B0C, 106, 119); sethex(0x8E38B0E, 0x01, 0x00); teleport(-789.61, 300.62, 49.05); setchar(pplayer + 0xB84, 0x00);
Software ©2006 AdePSP Design ©2006
Może mi go ktos pokazać na screenie?
|
|
Góra |
|
|
Lazlow
|
Tytuł: Napisane: 15 kwietnia 2006, 22:41 |
|
|
Administrator |
|
Dołączył(a): 8 stycznia 2006, 22:09 Posty: 700 Lokalizacja: Lublin
|
#cheat PIMPED: 207-FREEWAY
sethex(0x945da71, 0x01);
setchar(0x945da22, 0x6);
setchar(0x945da21, 0x50);
setchar(0x945da20, 0x52);
setshort(0x9446f30, 255);
setfloat(0x9446f2c, 0.825);
setfloat(0x945d9a0, 800);
setfloat(0x945d9a8, 1.2);
setfloat(0x945da60, 0.09);
setfloat(0x945da64, -0.10999);
setfloat(0x945da68, 0.55);
setfloat(0x945da2c, 2);
setfloat(0x945da30, 2);
setfloat(0x945da24, 0.01);
setfloat(0x945da40, 0.55);
setfloat(0x945da44, 0);
setfloat(0x945da48, 35);
setfloat(0x945da58, 0.65);
setfloat(0x945da5c, 0.2);
setfloat(0x945da74, 0);
setfloat(0x945da6c, 0);
setfloat(0x945d9c0, 0);
setfloat(0x945d9c4, 0.1);
setfloat(0x945d9c8, 0);
setchar(0x945d9d0, 103);
setfloat(0x945da4c, 0.82);
setfloat(0x945da50, 0.51);
setfloat(0x945d9ac, 0);
setchar(0x967E6FC, 0x00, 0x00, 0xFF);
sethex(0x944fb48, 0x00, 0x00, 0x00);
sethex(0x944fb14, 0x00, 0x00, 0x00);
setint(0x8E38A38, 207);
setchar(0x8E38A5C, 122, 109);
sethex(0x8E38A5E, 0x01, 0x00);
teleport(292.22, -440.37, 26.02);
setchar(pplayer + 0xB84, 0x00);
Jakby sie komuś nudziło, to proszę bardzo, ale nie liczę na stestowanie, bo rozumiem znudzonych już posiadaczy LCS, którzy są zasypywani kodami od takich janów (bez obrazy dla nikogo). Ale jakby co to proszę (lothron ;*).
|
|
Góra |
|
|
Jant
|
Tytuł: Napisane: 15 kwietnia 2006, 22:50 |
|
|
Joey Leone |
|
Dołączył(a): 30 grudnia 2005, 02:13 Posty: 217 Lokalizacja: Paprotnia
|
Cytuj: jantów
Rotfl
(również prosiłbym jakiegoś Ownera PSP
_________________
|
|
Góra |
|
|
Lazlow
|
Tytuł: Napisane: 15 kwietnia 2006, 23:02 |
|
|
Administrator |
|
Dołączył(a): 8 stycznia 2006, 22:09 Posty: 700 Lokalizacja: Lublin
|
#cheat ZX12R - PIMPED: 205-PCJ600
setshort(0x99450E2, 0x20, 0x20, 0x5a, 0x58, 0x31, 0x32, 0x52);
sethex(0x945d4d1, 0x01);
setchar(0x945d482, 0x6);
setchar(0x945d481, 0x50);
setchar(0x945d480, 0x52);
setshort(0x9446c10, 253);
setfloat(0x9446c0c, 0.70);
setfloat(0x945d400, 500);
setfloat(0x945d408, 1.6);
setfloat(0x945d4c0, 0.15);
setfloat(0x945d4c4, -0.15999);
setfloat(0x945d4c8, 0.5);
setfloat(0x945d48c, 1.975);
setfloat(0x945d490, 1.975);
setfloat(0x945d484, 0.01);
setfloat(0x945d4a0, 0.5);
setfloat(0x945d4a4, 0);
setfloat(0x945d4a8, 35);
setfloat(0x945d4b8, 0.85);
setfloat(0x945d4bc, 0.15);
setfloat(0x945d4d4, 0);
setfloat(0x945d4cc, 0);
setfloat(0x945d420, 0);
setfloat(0x945d424, 0.05);
setfloat(0x945d428, -0.08999);
setchar(0x945d430, 103);
setfloat(0x945d4ac, 0.9);
setfloat(0x945d4b0, 0.48);
setfloat(0x945d40c, 0);
setchar(0x967E6FC, 0x00, 0xFF, 0x00);
sethex(0x944faf8, 0x00, 0xFF, 0x00);
sethex(0x944fb28, 0x00, 0x00, 0x00);
setint(0x8E38A38, 205);
setchar(0x8E38A5C, 102, 114);
sethex(0x8E38A5E, 0x01, 0x00);
teleport(292.22, -440.37, 26.02);
setchar(pplayer + 0xB84, 0x00);
Poprawiona (i chyba ostateczna) wersja kopii Kawasaki ZX12R XD
|
|
Góra |
|
|
lothronik
|
Tytuł: Napisane: 15 kwietnia 2006, 23:27 |
|
|
Ray Machowski |
|
Dołączył(a): 24 stycznia 2005, 21:22 Posty: 359 Lokalizacja: Warszawa
|
Spioch:
1.
2.
Jant:
1.
2.
Starter:
lazlow:
lazlow, ten drugi zrobię Ci jutro.
---
Ok, dobranoc. o/
_________________
|
|
Góra |
|
|
Spioch
|
Tytuł: Napisane: 15 kwietnia 2006, 23:30 |
|
|
Luigii Goterelli |
|
Dołączył(a): 1 kwietnia 2006, 13:57 Posty: 189 Lokalizacja: Myszków
|
|
Góra |
|
|
Starter:D
|
Tytuł: Napisane: 16 kwietnia 2006, 09:46 |
|
|
Ray Machowski |
Dołączył(a): 16 sierpnia 2005, 13:01 Posty: 369
|
ooo ale zrobiłem elo wozik ^^ na skrinie z moturkiem lazlow'a tam styłu jest moje auto ^^ hehe chyba zrobie coś jeszcze...
|
|
Góra |
|
|
Jant
|
Tytuł: Napisane: 16 kwietnia 2006, 10:29 |
|
|
Joey Leone |
|
Dołączył(a): 30 grudnia 2005, 02:13 Posty: 217 Lokalizacja: Paprotnia
|
Lothronik napisał(a):
Super Dzięki za przestestowanie bryki! Na tym screenie wygląda jakby się dało nią jeździć
_________________
|
|
Góra |
|
|
Adidadi
|
Tytuł: Napisane: 16 kwietnia 2006, 11:04 |
|
|
D-ICE |
|
Dołączył(a): 3 czerwca 2005, 23:08 Posty: 561 Lokalizacja: Bychawa City
|
Wyszedł mi binball car możne nastepnym razem bedzie stał
Cytuj: #cheat PIMPED: 136-SENTINL sethex(0x9459c91, 0x01); setchar(0x9459c42, 0x5); setchar(0x9459c41, 0x44); setchar(0x9459c40, 0x52); setshort(0x9440040, 250); setfloat(0x944003c, 1.725); setfloat(0x9459bc0, 7637.5); setfloat(0x9459bc8, 1.25); setfloat(0x9459c80, 0.225); setfloat(0x9459c84, -0.9125); setfloat(0x9459c88, 0.6625); setfloat(0x9459c4c, 1.775); setfloat(0x9459c50, 1.775); setfloat(0x9459c44, 0.00513); setfloat(0x9459c60, 0.6625); setfloat(0x9459c64, 0.25); setfloat(0x9459c68, 33.125); setfloat(0x9459c78, 0.53125); setfloat(0x9459c7c, 0.05); setfloat(0x9459c94, 0.27); setfloat(0x9459c8c, 0.8875); setfloat(0x9459be0, 0.15); setfloat(0x9459be4, 0.2); setfloat(0x9459be8, -0.025); setchar(0x9459bf0, 43); setfloat(0x9459c6c, 0.63125); setfloat(0x9459c70, 0.5325); setfloat(0x9459bcc, ; setchar(0x967E6FC, 0x00, 0x00, 0xFF); sethex(0x944fb0c, 0x53, 0x3F, 0x36); sethex(0x944fb20, 0x53, 0x3F, 0x36); setint(0x8E38A38, 136); setchar(0x8E38A5C, 107, 112); sethex(0x8E38A5E, 0x01, 0x00); teleport(292.22, -440.37, 26.02); setchar(pplayer + 0xB84, 0x00);
Ten już powinnien jeździć normalnie a nie sie odbijać
_________________ ________________________________________________________
HARDCORE JUMPING RACERS Join Us
|
|
Góra |
|
|
Spioch
|
Tytuł: Napisane: 16 kwietnia 2006, 12:26 |
|
|
Luigii Goterelli |
|
Dołączył(a): 1 kwietnia 2006, 13:57 Posty: 189 Lokalizacja: Myszków
|
Oto kilka moich nowych bryczek
DrivX:
Kod: #cheat DrivX - PIMPED: 140-STRETCH setshort(0x992FC96, 0x20, 0x20, 0x44, 0x72, 0x69, 0x76, 0x58); sethex(0x945a051, 0x01); setchar(0x945a002, 0x5); setchar(0x945a001, 0x45); setchar(0x945a000, 0x34); setshort(0x9440680, 250); setfloat(0x944067c, 1.125); setfloat(0x9459f80, 4937.5); setfloat(0x9459f88, 1.05); setfloat(0x945a040, 0.5375); setfloat(0x945a044, -0.125); setfloat(0x945a048, 0.675); setfloat(0x945a00c, 1.425); setfloat(0x945a010, 1.425); setfloat(0x945a004, 0.00425); setfloat(0x945a020, 0.55); setfloat(0x945a024, 0); setfloat(0x945a028, 30); setfloat(0x945a038, 1.6875); setfloat(0x945a03c, 0.15); setfloat(0x945a054, 0.21); setfloat(0x945a04c, 0); setfloat(0x9459fa0, 0); setfloat(0x9459fa4, 0); setfloat(0x9459fa8, -0.14999); setchar(0x9459fb0, 75); setfloat(0x945a02c, 0.875); setfloat(0x945a030, 0.54); setfloat(0x9459f8c, 0.65455); setchar(0x967E6FC, 0x00, 0x00, 0xFF); sethex(0x944fb04, 0x34, 0x4D, 0x9D); sethex(0x944fb4c, 0x34, 0x4D, 0x9D); setint(0x8E38A38, 140); setchar(0x8E38A5C, 105, 123); sethex(0x8E38A5E, 0x01, 0x00); teleport(292.22, -440.37, 26.02); setchar(pplayer + 0xB84, 0x00); Razor: Kod: #cheat Razor - PIMPED: 167-STALION setshort(0x992FE80, 0x20, 0x20, 0x20, 0x52, 0x61, 0x7a, 0x6f, 0x72); sethex(0x945ba91, 0x01); setchar(0x945ba42, 0x4); setchar(0x945ba41, 0x45); setchar(0x945ba40, 0x34); setshort(0x94430b0, 250); setfloat(0x94430ac, 0.475); setfloat(0x945b9c0, 2462.5); setfloat(0x945b9c8, 1.15); setfloat(0x945ba80, 0.2375); setfloat(0x945ba84, -0.3625); setfloat(0x945ba88, 0.35); setfloat(0x945ba4c, 1.325); setfloat(0x945ba50, 1.325); setfloat(0x945ba44, 0.00313); setfloat(0x945ba60, 0.7375); setfloat(0x945ba64, 0); setfloat(0x945ba68, 30); setfloat(0x945ba78, 0.96875); setfloat(0x945ba7c, 0.05625); setfloat(0x945ba94, 0.3); setfloat(0x945ba8c, 0); setfloat(0x945b9e0, 0); setfloat(0x945b9e4, 0.2); setfloat(0x945b9e8, -0.29999); setchar(0x945b9f0, 82); setfloat(0x945ba6c, 0.8625); setfloat(0x945ba70, 0.525); setfloat(0x945b9cc, 0.8); setchar(0x967E6FC, 0xFF, 0xFF, 0x00); sethex(0x944fb10, 0xFF, 0xFF, 0x23); sethex(0x944fb24, 0x1C, 0x5F, 0xB8); setint(0x8E38A38, 167); setchar(0x8E38A5C, 108, 113); sethex(0x8E38A5E, 0x01, 0xFF); teleport(292.22, -440.37, 26.02); setchar(pplayer + 0xB84, 0x00); Fire X: Kod: #cheat Fire X - PIMPED: 189-HOTROD setshort(0x99300B2, 0x20, 0x20, 0x20, 0x20, 0x20, 0x20, 0x46, 0x69, 0x72, 0x65, 0x20, 0x58); sethex(0x945d201, 0x01); setchar(0x945d1b2, 0x6); setchar(0x945d1b1, 0x45); setchar(0x945d1b0, 0x34); setshort(0x9445310, 250); setfloat(0x944530c, 1.075); setfloat(0x945d130, 3587.5); setfloat(0x945d138, 0.825); setfloat(0x945d1f0, 0.3125); setfloat(0x945d1f4, -0.22999); setfloat(0x945d1f8, 0.5); setfloat(0x945d1bc, 1.15); setfloat(0x945d1c0, 1.15); setfloat(0x945d1b4, 0.00475); setfloat(0x945d1d0, 0.55); setfloat(0x945d1d4, 0); setfloat(0x945d1d8, 30); setfloat(0x945d1e8, 1.5); setfloat(0x945d1ec, 0.08); setfloat(0x945d204, 0.2); setfloat(0x945d1fc, 0.3); setfloat(0x945d150, 0); setfloat(0x945d154, 0.3); setfloat(0x945d158, -0.29999); setchar(0x945d160, 75); setfloat(0x945d1dc, 0.8375); setfloat(0x945d1e0, 0.525); setfloat(0x945d13c, 0.85714); setchar(0x967E6FC, 0xFF, 0x10, 0x00); sethex(0x944fb3c, 0xFF, 0x0D, 0x08); sethex(0x944faf8, 0x00, 0x00, 0x00); setint(0x8E38A38, 189); setchar(0x8E38A5C, 119, 102); sethex(0x8E38A5E, 0x01, 0xFF); teleport(292.22, -440.37, 26.02); setchar(pplayer + 0xB84, 0x00);
No to na razie tyle jak mi sie zachce to jeszcze cos porobie pozniej
_________________ Ciekawość to pierwszy stopień do piekła xO
Ostatnio edytowano 16 kwietnia 2006, 14:50 przez Spioch, łącznie edytowano 1 raz
|
|
Góra |
|
|
falek.
|
Tytuł: Napisane: 16 kwietnia 2006, 13:22 |
|
|
Administrator |
|
Dołączył(a): 5 lipca 2005, 00:49 Posty: 1162 Lokalizacja: wa_Rszawa
|
|
Góra |
|
|
enjoi
|
Tytuł: Napisane: 16 kwietnia 2006, 13:27 |
|
|
Administrator |
|
Dołączył(a): 27 czerwca 2004, 23:52 Posty: 1733 Lokalizacja: Krobia
|
Kod: #cheat PIMPED: 168-RUMPO sethex(0x945bb81, 0x01); setchar(0x945bb32, 0x4); setchar(0x945bb31, 0x44); setchar(0x945bb30, 0x52); setshort(0x9443240, 254); setfloat(0x944323c, 1.35); setfloat(0x945bab0, 3000); setfloat(0x945bab8, 0.6); setfloat(0x945bb70, 0.5); setfloat(0x945bb74, -0.275); setfloat(0x945bb78, 0.5); setfloat(0x945bb3c, 0.9); setfloat(0x945bb40, 0.9); setfloat(0x945bb34, 0.003); setfloat(0x945bb50, 0.3625); setfloat(0x945bb54, 0.125); setfloat(0x945bb58, 25.625); setfloat(0x945bb68, 1.3125); setfloat(0x945bb6c, 0.05); setfloat(0x945bb84, 0.25); setfloat(0x945bb7c, 0.1125); setfloat(0x945bad0, 0.025); setfloat(0x945bad4, 0.3125); setfloat(0x945bad8, -0.1125); setchar(0x945bae0, 85); setfloat(0x945bb5c, 0.75); setfloat(0x945bb60, 0.45); setfloat(0x945babc, 0.6); setchar(0x967E6FC, 0x00, 0x00, 0xFF); sethex(0x944fb48, 0x65, 0x66, 0x6B); sethex(0x944faf4, 0x5E, 0xB3, 0xE9); setint(0x8E38AE8, 168); setchar(0x8E38B0C, 122, 101); sethex(0x8E38B0E, 0x01, 0x00); teleport(-789.61, 300.62, 49.05); setchar(pplayer + 0xB84, 0x00);
zobaczymy, jak wyszla Impreza Na Kółkach.
_________________
|
|
Góra |
|
|
Jant
|
Tytuł: Napisane: 16 kwietnia 2006, 13:31 |
|
|
Joey Leone |
|
Dołączył(a): 30 grudnia 2005, 02:13 Posty: 217 Lokalizacja: Paprotnia
|
No to już teraz postarałem się dopracować nowego Stingera
Kod: #cheat Vertigo - PIMPED: 133-STINGER setshort(0x992FC0E, 0x56, 0x65, 0x72, 0x74, 0x69, 0x67, 0x6f); sethex(0x94599c1, 0x01); setchar(0x9459972, 0x6); setchar(0x9459971, 0x50); setchar(0x9459970, 0x34); setshort(0x943fb90, 256); setfloat(0x943fb8c, 0.80); setfloat(0x94598f0, 900); setfloat(0x94598f8, 0.825); setfloat(0x94599b0, 0.275); setfloat(0x94599b4, -0.125); setfloat(0x94599b8, 0.475); setfloat(0x945997c, 1.125); setfloat(0x9459980, 1.125); setfloat(0x9459974, 0.00263); setfloat(0x9459990, 0.52); setfloat(0x9459994, 0); setfloat(0x9459998, 31.25); setfloat(0x94599a8, 1.03125); setfloat(0x94599ac, 0.20625); setfloat(0x94599c4, 0.21); setfloat(0x94599bc, 0.3375); setfloat(0x9459910, 0); setfloat(0x9459914, -0.19999); setfloat(0x9459918, -0.23999); setchar(0x9459920, 66); setfloat(0x945999c, 0.86); setfloat(0x94599a0, 0.44625); setfloat(0x94598fc, 0.75); setchar(0x967E6FC, 0xFF, 0x00, 0x00); sethex(0x944fb30, 0x88, 0x84, 0xFB); sethex(0x944fb58, 0x02, 0x00, 0x02); setint(0x8E38A38, 133); setchar(0x8E38A5C, 116, 126); sethex(0x8E38A5E, 0x01, 0xFF); teleport(292.22, -440.37, 26.02); setchar(pplayer + 0xB84, 0x00);
_________________
|
|
Góra |
|
|
Spioch
|
Tytuł: Napisane: 16 kwietnia 2006, 13:32 |
|
|
Luigii Goterelli |
|
Dołączył(a): 1 kwietnia 2006, 13:57 Posty: 189 Lokalizacja: Myszków
|
TenTypFaustyn napisał(a): postaw na jakosc, a nie na ilosc
No to wez porob screeny i se zobaczy jakie wypasione
_________________ Ciekawość to pierwszy stopień do piekła xO
|
|
Góra |
|
|
falek.
|
Tytuł: Napisane: 16 kwietnia 2006, 14:10 |
|
|
Administrator |
|
Dołączył(a): 5 lipca 2005, 00:49 Posty: 1162 Lokalizacja: wa_Rszawa
|
http://falek.boo.pl/pimpmydupsko/
tam sa screeny ostatnich kilku - te 3 spiocha, panzera jeden i jeszcze cos. grunt,ze ktos kto robil tego sentinela to ma nawet filmik bo ten woz jest tak spieprzony,ze sie przewraca od razu. obracalem go komenda FLIP OVER z cheat device, a i tak od razu upadal. syf :C
woz panzera <3
fire x spiocha, tez niezly
_________________
|
|
Góra |
|
|
enjoi
|
Tytuł: Napisane: 16 kwietnia 2006, 14:16 |
|
|
Administrator |
|
Dołączył(a): 27 czerwca 2004, 23:52 Posty: 1733 Lokalizacja: Krobia
|
AJM KONFJUZD.
przysiaglbym ze ustawialem kolor ciemnoszaro - niebieski i mniejsze kola. O_o
whatever.
_________________
|
|
Góra |
|
|
Spioch
|
Tytuł: Napisane: 16 kwietnia 2006, 14:53 |
|
|
Luigii Goterelli |
|
Dołączył(a): 1 kwietnia 2006, 13:57 Posty: 189 Lokalizacja: Myszków
|
|
Góra |
|
|
Lazlow
|
Tytuł: Napisane: 16 kwietnia 2006, 16:12 |
|
|
Administrator |
|
Dołączył(a): 8 stycznia 2006, 22:09 Posty: 700 Lokalizacja: Lublin
|
Spioch, do car makerstwa to i Tobie, i na w ogóle, jeszcze daleko XD
Gdzie ten lothron?! Miał stestować mój motocykl! XD
_________________
|
|
Góra |
|
|
lothronik
|
Tytuł: Napisane: 16 kwietnia 2006, 18:38 |
|
|
Ray Machowski |
|
Dołączył(a): 24 stycznia 2005, 21:22 Posty: 359 Lokalizacja: Warszawa
|
Casati
Kod: #cheat Casati - PIMPED: 187-ESPRIT setshort(0x9930094, 0x20, 0x20, 0x43, 0x61, 0x73, 0x61, 0x74, 0x69); sethex(0x945d021, 0x01); setchar(0x945cfd2, 0x5); setchar(0x945cfd1, 0x50); setchar(0x945cfd0, 0x52); setshort(0x9444ff0, 250); setfloat(0x9444fec, 0.85); setfloat(0x945cf50, 1225); setfloat(0x945cf58, 0.75); setfloat(0x945d010, 0.05); setfloat(0x945d014, -0.14999); setfloat(0x945d018, 0.45); setfloat(0x945cfdc, 1.06); setfloat(0x945cfe0, 1.06); setfloat(0x945cfd4, 0.007); setfloat(0x945cff0, 0.652); setfloat(0x945cff4, 0.025); setfloat(0x945cff8, 30); setfloat(0x945d008, 1); setfloat(0x945d00c, 0.13); setfloat(0x945d024, 0.15); setfloat(0x945d01c, 0.3); setfloat(0x945cf70, 0); setfloat(0x945cf74, -0.14999); setfloat(0x945cf78, -0.19999); setchar(0x945cf80, 70); setfloat(0x945cffc, 0.9); setfloat(0x945d000, 0.48); setfloat(0x945cf5c, 9.125); setchar(0x967E6FC, 0x00, 0xFF, 0x00); sethex(0x944fb18, 0x36, 0x59, 0x3B); sethex(0x944faf8, 0x69, 0xA4, 0x60); setint(0x8E38A38, 187); setchar(0x8E38A5C, 110, 102); sethex(0x8E38A5E, 0x01, 0x00); teleport(292.22, -440.37, 26.02); setchar(pplayer + 0xB84, 0x00);
_________________
|
|
Góra |
|
|
falek.
|
Tytuł: Napisane: 16 kwietnia 2006, 19:01 |
|
|
Administrator |
|
Dołączył(a): 5 lipca 2005, 00:49 Posty: 1162 Lokalizacja: wa_Rszawa
|
rotfl.
szkoda,ze nie ma evo xD
_________________
|
|
Góra |
|
|
djserek
|
Tytuł: Napisane: 16 kwietnia 2006, 21:01 |
|
|
Salvatore Leone |
|
Dołączył(a): 6 czerwca 2005, 19:43 Posty: 345 Lokalizacja: Warszawa (San Andreas)
|
O to mój :
Kod: #cheat PIMPED: 191-FORELLI sethex(0x945d3e1, 0x01); setchar(0x945d392, 0x4); setchar(0x945d391, 0x44); setchar(0x945d390, 0x46); setshort(0x9445630, 251); setfloat(0x944562c, 1.15); setfloat(0x945d310, 2800); setfloat(0x945d318, 1.475); setfloat(0x945d3d0, 0.625); setfloat(0x945d3d4, -0.1375); setfloat(0x945d3d8, 0.6875); setfloat(0x945d39c, 0.94667); setfloat(0x945d3a0, 0.94667); setfloat(0x945d394, 0.00962); setfloat(0x945d3b0, 0.85); setfloat(0x945d3b4, 0.2875); setfloat(0x945d3b8, 35); setfloat(0x945d3c8, 1.78125); setfloat(0x945d3cc, 0.34375); setfloat(0x945d3e4, 0.585); setfloat(0x945d3dc, 0.3625); setfloat(0x945d330, 0.1); setfloat(0x945d334, 0.025); setfloat(0x945d338, -0.075); setchar(0x945d340, 66); setfloat(0x945d3bc, 0.80625); setfloat(0x945d3c0, 0.5175); setfloat(0x945d31c, 2.25); setchar(0x967E6FC, 0xFF, 0x10, 0x00); sethex(0x944fb2c, 0xFF, 0xFF, 0x00); sethex(0x944fb34, 0xFF, 0x00, 0xFF); setint(0x8E38AE8, 191); sethex(0x8E38B0E, 0x01, 0x00); teleport(-789.61, 300.62, 49.05); setchar(pplayer + 0xB84, 0x00);
Pokaże mi ktoś jak to wygląda ?.
_________________ 400x70
|
|
Góra |
|
|
ToMeK
|
Tytuł: Napisane: 16 kwietnia 2006, 21:10 |
|
|
El Burro |
|
Dołączył(a): 29 stycznia 2005, 20:26 Posty: 102 Lokalizacja: KrK
|
Sprawdźcie moje: [ Sentinel]
Kod: #cheat PIMPED: 136-SENTINL sethex(0x9459c91, 0x01); setchar(0x9459c42, 0x6); setchar(0x9459c41, 0x50); setchar(0x9459c40, 0x52); setshort(0x9440040, 250); setfloat(0x944003c, 0.975); setfloat(0x9459bc0, 1600); setfloat(0x9459bc8, 0.65); setfloat(0x9459c80, 0.5); setfloat(0x9459c84, -0.175); setfloat(0x9459c88, 0.5); setfloat(0x9459c4c, 1.1); setfloat(0x9459c50, 1.1); setfloat(0x9459c44, 0.0025); setfloat(0x9459c60, 0.575); setfloat(0x9459c64, 0); setfloat(0x9459c68, 27); setfloat(0x9459c78, 1); setfloat(0x9459c7c, 1.0); setfloat(0x9459c94, 0.2); setfloat(0x9459c8c, 0.3); setfloat(0x9459be0, 0); setfloat(0x9459be4, 0); setfloat(0x9459be8, -0.19999); setchar(0x9459bf0, 75); setfloat(0x9459c6c, 0.75); setfloat(0x9459c70, 0.48); setfloat(0x9459bcc, 0.7); setchar(0x967E6FC, 0x00, 0x00, 0xFF); sethex(0x944fafc, 0x00, 0x00, 0x00); sethex(0x944fb48, 0x00, 0x00, 0x00); setint(0x8E38A38, 136); setchar(0x8E38A5C, 103, 122); sethex(0x8E38A5E, 0x01, 0x00); teleport(292.22, -440.37, 26.02); setchar(pplayer + 0xB84, 0x00);
_________________
|
|
Góra |
|
|
Starter:D
|
Tytuł: Napisane: 16 kwietnia 2006, 22:22 |
|
|
Ray Machowski |
Dołączył(a): 16 sierpnia 2005, 13:01 Posty: 369
|
Miałem nie dawać ale:
Kod: #cheat PIMPED: 143-BLISTA sethex(0x945c211, 0x01); sethex(0x945c212, 0x01); setchar(0x945c1c2, 0x6); setchar(0x945c1c1, 0x45); setchar(0x945c1c0, 0x34); setshort(0x9440b30, 250); setfloat(0x9440b2c, 0.475); setfloat(0x945c140, 9662.5); setfloat(0x945c148, 1.9); setfloat(0x945c200, 0.0125); setfloat(0x945c204, -0.01); setfloat(0x945c208, 0.95); setfloat(0x945c1cc, 1.975); setfloat(0x945c1d0, 1.975); setfloat(0x945c1c4, 0.00912); setfloat(0x945c1e0, 0.225); setfloat(0x945c1e4, 0.35); setfloat(0x945c1e8, 25.625); setfloat(0x945c1f8, 0.125); setfloat(0x945c1fc, 0); setfloat(0x945c214, 0.25); setfloat(0x945c20c, 0.6375); setfloat(0x945c160, 0.4625); setfloat(0x945c164, 0.4875); setfloat(0x945c168, 0.0125); setchar(0x945c170, 115); setfloat(0x945c1ec, 0.50625); setfloat(0x945c1f0, 0.58125); setfloat(0x945c14c, 7.5); setchar(0x967E6FC, 0x00, 0x00, 0xFF); sethex(0x944fb34, 0x00, 0x00, 0x00); sethex(0x944fb54, 0x00, 0x00, 0x00); setint(0x8E38AE8, 143); setchar(0x8E38B0C, 117, 125); sethex(0x8E38B0E, 0x01, 0x00); teleport(-789.61, 300.62, 49.05); setchar(pplayer + 0xB84, 0x00);
Zrobiłby mi ktos screena?
|
|
Góra |
|
|
lothronik
|
Tytuł: Napisane: 16 kwietnia 2006, 23:47 |
|
|
Ray Machowski |
|
Dołączył(a): 24 stycznia 2005, 21:22 Posty: 359 Lokalizacja: Warszawa
|
lazlow:
No, masz. Motor ok, bardzo szybki, ale ma jedną wadę - przy większych prędkościach bardzo trudno się skręca. :x Praktycznie w ogóle... Argh...
djserek:
Przesadziłeś trochę z parametrami, byle jaki zakręt (nawet przy małej prędkości) i samochód już leży na boku robiąc przedtem paręset obrotów.
ToMeK:
No, tutaj wszystko ok. Dobry tunning, a wielkość kół to już rzecz gustu...
Starter:
Auto jest tak lekkie, że ledwo co ruszyłem, a już leżałem na boku. :O Poza tym, 'jadąc' nim miałem wrażenie jakbym nie miał 4 opon (a raczej jakby były przebite). Zresztą, same koła są chyba trochę mniejsze niż powinny być. xD
_________________
|
|
Góra |
|
|
Adidadi
|
Tytuł: Napisane: 17 kwietnia 2006, 00:08 |
|
|
D-ICE |
|
Dołączył(a): 3 czerwca 2005, 23:08 Posty: 561 Lokalizacja: Bychawa City
|
mój było 2 sprawqdzić tamten juz powinien jeździć
_________________ ________________________________________________________
HARDCORE JUMPING RACERS Join Us
|
|
Góra |
|
|
lothronik
|
Tytuł: Napisane: 17 kwietnia 2006, 00:13 |
|
|
Ray Machowski |
|
Dołączył(a): 24 stycznia 2005, 21:22 Posty: 359 Lokalizacja: Warszawa
|
|
Góra |
|
|
Adidadi
|
Tytuł: Napisane: 17 kwietnia 2006, 09:57 |
|
|
D-ICE |
|
Dołączył(a): 3 czerwca 2005, 23:08 Posty: 561 Lokalizacja: Bychawa City
|
Am yślałem że dałem mu inny kolor. Kurcze cośi nie wychodzi wszystkie sie przewracają
_________________ ________________________________________________________
HARDCORE JUMPING RACERS Join Us
|
|
Góra |
|
|
Starter:D
|
Tytuł: Napisane: 17 kwietnia 2006, 11:39 |
|
|
Ray Machowski |
Dołączył(a): 16 sierpnia 2005, 13:01 Posty: 369
|
Za duże dajesz koła, albo coś z zawieszaniem jeszcze kombinuj...
|
|
Góra |
|
|
djserek
|
Tytuł: Napisane: 17 kwietnia 2006, 11:48 |
|
|
Salvatore Leone |
|
Dołączył(a): 6 czerwca 2005, 19:43 Posty: 345 Lokalizacja: Warszawa (San Andreas)
|
lothronik dzięki za sprawdzanie tamtego tutaj jeszcze jeden :
Kod: #cheat PIMPED: 187-ESPRIT sethex(0x945d021, 0x01); setchar(0x945cfd2, 0x5); setchar(0x945cfd1, 0x45); setchar(0x945cfd0, 0x34); setshort(0x9444ff0, 250); setfloat(0x9444fec, 1.05); setfloat(0x945cf50, 3362.5); setfloat(0x945cf58, 0.45); setfloat(0x945d010, 0.225); setfloat(0x945d014, -0.01); setfloat(0x945d018, 0.45); setfloat(0x945cfdc, 1.06534); setfloat(0x945cfe0, 1.06534); setfloat(0x945cfd4, 0.00538); setfloat(0x945cff0, 0.475); setfloat(0x945cff4, 0); setfloat(0x945cff8, 30); setfloat(0x945d008, 1.8125); setfloat(0x945d00c, 0.10625); setfloat(0x945d024, 0.54); setfloat(0x945d01c, 0.3); setfloat(0x945cf70, 0); setfloat(0x945cf74, -0.14999); setfloat(0x945cf78, -0.19999); setchar(0x945cf80, 70); setfloat(0x945cffc, 0.76875); setfloat(0x945d000, 0.465); setfloat(0x945cf5c, 0.125); setchar(0x967E6FC, 0x00, 0x00, 0xFF); sethex(0x944fb44, 0x79, 0xD1, 0x47); sethex(0x944fb04, 0x00, 0x00, 0x00); setint(0x8E38988, 187); setchar(0x8E389AC, 121, 105); sethex(0x8E389AE, 0x01, 0x00); teleport(1155.71, -257.05, 17.30); setchar(pplayer + 0xB84, 0x00);
_________________ 400x70
|
|
Góra |
|
|
Cep_Bojowy
|
Tytuł: Napisane: 17 kwietnia 2006, 12:25 |
|
|
Warning 1/3 |
|
Dołączył(a): 4 kwietnia 2006, 20:15 Posty: 42 Lokalizacja: Trzebiatów
|
Kod: #cheat CrazyTaxi - PIMPED: 181-BORGNIN setshort(0x992FFF6, 0x43, 0x72, 0x61, 0x7a, 0x79, 0x54, 0x61, 0x78, 0x69); sethex(0x945ca81, 0x01); setchar(0x945ca32, 0x5); setchar(0x945ca31, 0x44); setchar(0x945ca30, 0x52); setshort(0x9444690, 250); setfloat(0x944468c, 0.625); setfloat(0x945c9b0, 1500); setfloat(0x945c9b8, 0.775); setfloat(0x945ca70, 0.15); setfloat(0x945ca74, -0.01); setfloat(0x945ca78, 0.5); setfloat(0x945ca3c, 0.99467); setfloat(0x945ca40, 0.99467); setfloat(0x945ca34, 0.00556); setfloat(0x945ca50, 0.55); setfloat(0x945ca54, 0); setfloat(0x945ca58, 30); setfloat(0x945ca68, 1); setfloat(0x945ca6c, 0.2); setfloat(0x945ca84, 0.2); setfloat(0x945ca7c, 0.3); setfloat(0x945c9d0, 0); setfloat(0x945c9d4, -0.19999); setfloat(0x945c9d8, -0.23999); setchar(0x945c9e0, 70); setfloat(0x945ca5c, 0.7); setfloat(0x945ca60, 0.48); setfloat(0x945c9bc, 0.26667); setchar(0x967E6FC, 0xFF, 0x00, 0x00); sethex(0x944fb34, 0xFF, 0xFF, 0x00); sethex(0x944fb28, 0xFF, 0x00, 0xFF); setint(0x8E38A38, 181); sethex(0x8E38A5E, 0x01, 0x00); teleport(292.22, -440.37, 26.02); setchar(pplayer + 0xB84, 0x00);
_________________
|
|
Góra |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|