GTAReview.com

   FAQ
   Szukaj
   Zaloguj
Teraz jest 3 grudnia 2024, 21:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wiecej pojazdow na drogach+zmiana kierowcow (cargrp)
PostNapisane: 12 kwietnia 2006, 19:37 
Offline
nowość na forum! x)

Dołączył(a): 9 października 2005, 03:24
Posty: 4
Witam wszystkich.

Jak w temacie-w jaki sposob mozna zmusic gre do wyswietlania wiekszej liczby pojazdow ? (slyszalem gdzies ze bodajze do 25, widzialem gdzies moda, jednak zmienia on vehicles.ide). Czy istnieje taka mozliwosc?.

Drugie pytanie dotyczy mojej zabawy z unlimited editorem :). Otoz z tego co wywnioskowalem mozna tam zmieniac kto ma siedziec w danym pojezdzie (a co w ostatecznosci /na moj rozum/ moze doprowadzic do tego ze zobaczymy np. traktor w srodku miasta:) ). Bawilem sie jednak tym dodajac do grupy POOR willarda zamienionego na Chevroleta Impale, jednak w San Fiero go nie widzialem :/. Podobnie jak po dodaniu oceanica do klasy POOR nie widzialem go na ulicach :/ (patrzylem tylko w SF, moze rpzez to?). Te same efekty mozna uzyskac edytujac cargrp, ale UE jest duzo bardziej przejrzysty:). Czy robie cos zle? Czy gra ma jakas max ilosc samochodow dla danej grupy po ktorej przekroczeniu dodawanie pojazdow nic nie daje?:/

Prosze i z gory dziekuje za pomoc :).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2006, 20:03 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwietnia 2004, 19:49
Posty: 1400
Lokalizacja: Częstochowa
przy odpowiedzi na pierwsze pytanie dajemy możliwość rozwinięcia owych tricków do rangi artykułu za co na str. powędruje +30 pkt, motyw oczywiście do działu o tworzeniu modyfikacji ;f

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2006, 20:03 
Offline
Hate me now.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 czerwca 2005, 17:36
Posty: 729
Lokalizacja: #pcp
E:\GTA-SanAndreas\stream.ini

W srodku powinno byc

Cytuj:
memory 13500
devkit_memory 13500
vehicles 12
pe_lightchangerate 0.0005
pe_lightingbasecap 0.35
pe_lightingbasemult 0.5
pe_leftx 16
pe_topy 16
pe_rightx 16
pe_bottomy 16
dontbuildpaths

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2006, 20:18 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwietnia 2004, 19:49
Posty: 1400
Lokalizacja: Częstochowa
Jigga +30 xD

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2006, 22:00 
Offline
nowość na forum! x)

Dołączył(a): 9 października 2005, 03:24
Posty: 4
Dzieki Jigga :)

Co do mojego drugiego pytania, uzywam patcha 1.01 moze to przez to ?;].


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2006, 00:12 
Offline
Joey Leone
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 grudnia 2005, 02:13
Posty: 217
Lokalizacja: Paprotnia
Co do drugiego pytania to nic dziwnego że nie spotkałeś innych samochodów w SF ponieważ:
Willard jeździ raczej w okolicach dzielnicy Ganton w LS
a Oceanic'a spotyka się raczej przy Playa ser Seville...
AHA : Do grupy poor zalicz wszystkie Lowridery wtedy pojawia się w SF... przynajmniej u mnie :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2006, 02:38 
Offline
newbie
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 października 2005, 13:55
Posty: 18
Lokalizacja: Miechów
Jeśli chodzi o odpowiedź Jigga... z tego co się orientuję ten plik nic nie zmienia albo przynajmniej ja nie zauważam, żadnej różnicy. Zwiększyłem nawet kiedyś te wartości do 100 i też nie zauważyłem efektu. Za to wiem, że jest plik odpowiedzialny za procentową ilość pojawiających się samochodów i przechodniów o danej porze dnia w GTA:SA. Jest też sposób na zwiększenie ilości pojawiających się samochodów z poziomu skryptu gry. Poszperam jakoś w kodzie to może więcej na ten temat napiszę... ale to dopiero po świętach. Na razie jestem w trakcie robienia moda wyłączającego HUDy w GTA III.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2006, 02:48 
Offline
Hate me now.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 czerwca 2005, 17:36
Posty: 729
Lokalizacja: #pcp
Bo ustawiajac w tym pliku parametr cars na 100 pewnie chcialbys zobaczyc 100 wozow na raz, nie? Ten parametr okresla maksymalna ilosc wozow kierowanych przez ai w zasiegu bohatera, ale ten plik jest i tak limitowany przez .exe. Jezeli chcesz, zeby po miescie jezdzilo full aut to pobaw sie exekiem :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2006, 11:21 
Offline
newbie
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 października 2005, 13:55
Posty: 18
Lokalizacja: Miechów
Exe(kiem) taa... na pewno ;)... na dobrą sprawę maksymalna ilość samochodów jaka może być wyświetlona na niemodyfikowanej grze to jest coś około 40, bo jak spawnuje więcej to gra dostaje zwisa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2006, 17:34 
Offline
Hate me now.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 czerwca 2005, 17:36
Posty: 729
Lokalizacja: #pcp
Byl taki program to VC - Vice City limit adjuster - tam mogles zmienic te wartsci w exe. Niestety nie ma takiego programu do SA. Pozostaje tylko hex edit, albo zabawa innymi plikami. Problem z maksymalna liczba obiektow wyszedl na jaw przy okazji MTASA, gdzie nie mozna bylo ustawic zbyt duzej ilosci aut/aktorow/checkpointow/innych.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron

GTAReview Skin by: kreem
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL