Zobacz wątki bez odpowiedzi | Zobacz aktywne wątki
Autor |
Wiadomość |
Jumper
|
Tytuł: Napisane: 17 marca 2006, 18:54 |
|
|
Moderator |
|
Dołączył(a): 14 lipca 2004, 08:28 Posty: 758 Lokalizacja: Ełk
|
Nie mogę usiedzieć długo z jednym modelem , doszły rowki i pare pierdółek
_________________
|
|
Góra |
|
|
da^^ian
|
Tytuł: Napisane: 17 marca 2006, 22:18 |
|
|
8 Ball |
|
Dołączył(a): 17 stycznia 2006, 17:24 Posty: 96
|
Gładziudkie jak pupa niemowlęcia. Pięny wozik.
_________________
Ostatnio zmieniony przez da^^ian dnia 13 Styczeń, 13:13, w całości zmieniany 69 razy
|
|
Góra |
|
|
Jumper
|
Tytuł: Napisane: 18 marca 2006, 19:01 |
|
|
Moderator |
|
Dołączył(a): 14 lipca 2004, 08:28 Posty: 758 Lokalizacja: Ełk
|
Podwozie prawie całe
_________________
|
|
Góra |
|
|
Jumper
|
Tytuł: Napisane: 19 marca 2006, 15:19 |
|
|
Moderator |
|
Dołączył(a): 14 lipca 2004, 08:28 Posty: 758 Lokalizacja: Ełk
|
Dable postorz, tylne zawieszenie
7400 polys
_________________
|
|
Góra |
|
|
maciej_pl
|
Tytuł: Napisane: 19 marca 2006, 19:25 |
|
|
Administrator |
|
Dołączył(a): 13 marca 2005, 00:18 Posty: 2037 Lokalizacja: Rydzyna
|
mnie się podoba
_________________
|
|
Góra |
|
|
da^^ian
|
Tytuł: Napisane: 23 marca 2006, 20:53 |
|
|
8 Ball |
|
Dołączył(a): 17 stycznia 2006, 17:24 Posty: 96
|
A w ogóle będzie taki model zniszczeń, że będzie można oglądać to zawieszenie?
_________________
Ostatnio zmieniony przez da^^ian dnia 13 Styczeń, 13:13, w całości zmieniany 69 razy
|
|
Góra |
|
|
cmx
|
Tytuł: Napisane: 24 marca 2006, 01:54 |
|
|
Moderator |
|
Dołączył(a): 26 września 2005, 11:55 Posty: 259 Lokalizacja: Ostrowiec Sw.
|
tendencje w swiatowym carmakingu sa takie, ze zawieszenie trzeba zrobic.
_________________
by pzf ;o
|
|
Góra |
|
|
Jumper
|
Tytuł: Napisane: 2 kwietnia 2006, 14:53 |
|
|
Moderator |
|
Dołączył(a): 14 lipca 2004, 08:28 Posty: 758 Lokalizacja: Ełk
|
Jak zwykle update po długiej przerwie, zawieszenie pewnie jeszcze będzie dłubane więc jakby co to mówcie co poprawiać
Zawiechy kolejne 7000 polys
_________________
|
|
Góra |
|
|
Starter:D
|
Tytuł: Napisane: 2 kwietnia 2006, 20:13 |
|
|
Ray Machowski |
Dołączył(a): 16 sierpnia 2005, 13:01 Posty: 369
|
Ale jakie to jest dokładne Wogóle jak ja próbowałem cos robic w zmodelerku to mi kwadratowe drzwi wyszłu Ale to jest zawaliste!
|
|
Góra |
|
|
Jumper
|
Tytuł: Napisane: 8 kwietnia 2006, 15:41 |
|
|
Moderator |
|
Dołączył(a): 14 lipca 2004, 08:28 Posty: 758 Lokalizacja: Ełk
|
ja i moje dzikie tempo modelowania , wnętrze drzwi
2200 polys
_________________
|
|
Góra |
|
|
Jedic
|
Tytuł: Napisane: 8 kwietnia 2006, 16:22 |
|
|
Administrator |
|
Dołączył(a): 28 września 2005, 19:24 Posty: 640 Lokalizacja: Warszawa
|
w tym przypadku slowo 'dzikie' mozna rozumiec dwojako, chociaz znaczenie podobne
pozdro dziki
_________________
|
|
Góra |
|
|
TheOne
|
Tytuł: Napisane: 8 kwietnia 2006, 16:47 |
|
|
Luigii Goterelli |
|
Dołączył(a): 27 września 2004, 10:37 Posty: 199 Lokalizacja: Białystok
|
a ja sie ucze 3BS
_________________
|
|
Góra |
|
|
Jumper
|
Tytuł: Napisane: 8 kwietnia 2006, 21:52 |
|
|
Moderator |
|
Dołączył(a): 14 lipca 2004, 08:28 Posty: 758 Lokalizacja: Ełk
|
OK, znowu coś jest, rzadko się biore za model, ale jak coś to juz z kopyta
1200 polys na kierownicy, 47600 na calosci
_________________
|
|
Góra |
|
|
roberto146
|
Tytuł: Napisane: 8 kwietnia 2006, 22:40 |
|
|
Luigii Goterelli |
|
Dołączył(a): 10 czerwca 2005, 23:56 Posty: 167 Lokalizacja: Bożejewiczki
|
No model jest wypasisty, gratulacje. Ale ja nie trawie takih modelów bo nie sztuka zrobic super hiper det;iczny ,odel który limatycznie nie pasuje do sa. Sztuka zrobić taki model który wyglądał by na defaultowego z sa czyt. rozmyte tekstury, mniej detali.
_________________
|
|
Góra |
|
|
cmx
|
Tytuł: Napisane: 9 kwietnia 2006, 00:44 |
|
|
Moderator |
|
Dołączył(a): 26 września 2005, 11:55 Posty: 259 Lokalizacja: Ostrowiec Sw.
|
lol? takie jak sa w SA to sie w 5 minut robi.
_________________
by pzf ;o
|
|
Góra |
|
|
maciej_pl
|
Tytuł: Napisane: 9 kwietnia 2006, 12:04 |
|
|
Administrator |
|
Dołączył(a): 13 marca 2005, 00:18 Posty: 2037 Lokalizacja: Rydzyna
|
to ja się może powtórzę, bo mi posta wywalono... w skrócie:
roberto: autko jak najbardziej pasuje do SA, zwiększ grafe namaxa i zobaczysz, ze wysokiej jakości (aczkolwiek nie świecące się) samochody nie wyróżniają się za bardzo od reszty
Jumper: świetna robota, może nawet zainstaluje SA, żeby pojeździć tą be emką
_________________
|
|
Góra |
|
|
Jigga
|
Tytuł: Napisane: 9 kwietnia 2006, 13:34 |
|
|
Hate me now. |
|
Dołączył(a): 27 czerwca 2005, 17:36 Posty: 729 Lokalizacja: #pcp
|
cmx napisał(a): lol? takie jak sa w SA to sie w 5 minut robi.
To zrob mi Garbuska takiego zeby byl jak z SA. <3
_________________
|
|
Góra |
|
|
Jumper
|
Tytuł: Napisane: 9 kwietnia 2006, 14:56 |
|
|
Moderator |
|
Dołączył(a): 14 lipca 2004, 08:28 Posty: 758 Lokalizacja: Ełk
|
Początki deski rozdzielczej (strasznie dziwna) i nowa kiera, imo 3ramienna bardziej pasuje do sportowego wozu takiego jak szóstka
no i tyle na ten temat, koniec pracy nad betą w ten weekend, w święta trochę trzeba będzie popracować.
_________________
|
|
Góra |
|
|
Jumper
|
Tytuł: Napisane: 13 kwietnia 2006, 13:49 |
|
|
Moderator |
|
Dołączył(a): 14 lipca 2004, 08:28 Posty: 758 Lokalizacja: Ełk
|
Sry za podwójnego posta. Dałem fotele
1200 polys na sztukę
_________________
|
|
Góra |
|
|
maciej_pl
|
Tytuł: Napisane: 13 kwietnia 2006, 16:18 |
|
|
Administrator |
|
Dołączył(a): 13 marca 2005, 00:18 Posty: 2037 Lokalizacja: Rydzyna
|
nie soruj tylko podwajaj ;p;p
fotele zajebiste tylko się tak dziwnie świecą po bokach...
_________________
|
|
Góra |
|
|
Starter:D
|
Tytuł: Napisane: 14 kwietnia 2006, 09:46 |
|
|
Ray Machowski |
Dołączył(a): 16 sierpnia 2005, 13:01 Posty: 369
|
Jak dotą jest wyczepiście, ale popraw tamte drzwi bo jak na moje oko są ciut krzywe u góry a tak to zajebioza...
|
|
Góra |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|