GTAReview.com

   FAQ
   Szukaj
   Zaloguj
Teraz jest 25 listopada 2024, 04:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Handling
PostNapisane: 31 grudnia 2005, 13:03 
Offline
Kenji Kasen

Dołączył(a): 6 sierpnia 2005, 18:40
Posty: 451
Nie wiedzialem gdzie ten temat umiescic, wiec umiescilem go tu ^^.
Mianowicie mam taka prosbe, czy moglby mi ktos zmodyfikowac handling tak, aby NRG 500 smigalo o wiele szybciej, przy wyskoku lecialo dalej i zeby CJ z niego nie spadal, bo to naprawde wkurzajace jest ^^. Tylko prosze nie pisac postow w stylu "sprobuj sam", bo wczoraj probowalem i tak zrobilem ze NRG 500 zniklo xE. Jesli ktos bedzie tak mily i mi to zrobi, to niech da znac w tym temacie, a handling wysle na mailto:[email protected].

EDIT: wyslalem na tego maila ktorego podales, odezwij sie do mnie na gg - 9138365 ;]

_________________
mailto:[email protected]


Ostatnio edytowano 31 grudnia 2005, 13:12 przez haif., łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2005, 13:08 
Offline
Luigii Goterelli

Dołączył(a): 23 listopada 2005, 12:43
Posty: 160
Lokalizacja: 50°N, 21°E
Daj mi ten pliczek i powiedz ile chcesz żeby wyciągał. To ci zrobie. :) Nie mam GTA SA w tej chwili na kompie ale znam się na tym bardzo dobrze. Wyslij na mejla mailto:[email protected]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2005, 13:37 
Offline
Nameless Guy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 września 2005, 18:18
Posty: 886
Lokalizacja: Środa Śl.
gtagarage.com

poszukaj tam toolsów do edycji handlinga

_________________
Obrazek
srodaslaska.zhp.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2005, 13:58 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwietnia 2004, 19:49
Posty: 1400
Lokalizacja: Częstochowa
wrzuć sobie handling od R1'dynki jak nie orientujesz się w liczbach, będziesz miał ten sam efekt tylko bez zawracania głowy

_________________
Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 31 grudnia 2005, 14:01 przez Pan Grafit, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2005, 13:59 
Offline
wkraczający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 czerwca 2005, 17:56
Posty: 34
Lokalizacja: Polska;)
Właśnie Zberek jak tak się świetnie orientujesz to ja umieszczam SREENY edytora pliku handling.cfg i opisz jakie zmienne są najciekawsze do modyfikacji aby pojazd wyciągał dużo w dobrym stylu !!
Obrazek
<a href="http://www.google.com/">Google</a>


Ostatnio edytowano 26 stycznia 2006, 18:12 przez Avalanch, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2005, 14:13 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwietnia 2004, 19:49
Posty: 1400
Lokalizacja: Częstochowa
mass - waga pojazdu, jak zwiększysz w motocyklu to efekt wiadomy...
collision damage mp - stopień uszkodzenia pojazdu przy zderzeniach
max velocity - prędkość maksymalna
engine acceleration - przyspieszenie. Nie ustawiaj więcej jak 90 bo nie ruszysz z miejsca bez wywrotki.
brake deceleration - hamulce

reszta nie jest Ci potrzebna do zabawy z motocyklem

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2005, 14:13 
Offline
Nameless Guy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lipca 2004, 11:30
Posty: 747
Czyżbyś nakręcał niezbyt czysty stunt movie? :evil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2005, 14:22 
Offline
Kenji Kasen

Dołączył(a): 6 sierpnia 2005, 18:40
Posty: 451
stunt movie nakrecam, ale z czystym handlingiem, a to tak dla zabawy ^^

_________________
mailto:[email protected]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2005, 14:26 
Offline
Luigii Goterelli

Dołączył(a): 23 listopada 2005, 12:43
Posty: 160
Lokalizacja: 50°N, 21°E
Dobrze jest też pobawić się liczbą biegów, jeśli ustawiasz duże przyśpieszenie i prędkość to warto wsadzić 7,8 zamiast 5.
drive type- też ciekawe bo tu ustawiasz napęd na przednia oś tylna lub 4x4
engine type- to ciekawostka, wybierasz rodzaj silnika spalinowy diesel lub elektryczny
jeśli chcesz żeby twój CJ nie spadał z motorynki to zwiększ ciezkość, oczywiście nie ma takich ustawien żebyś nie spadł ale bedziesz spadal rzadziej

PS. Nie posługuje się edytorami. Tylko notatnikiem

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2005, 14:37 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwietnia 2004, 19:49
Posty: 1400
Lokalizacja: Częstochowa
Zberek napisał(a):
Dobrze jest też pobawić się liczbą biegów, jeśli ustawiasz duże przyśpieszenie i prędkość to warto wsadzić 7,8 zamiast 5.


..testowałes już czy po prostu piszesz głupoty? Zwiększ sobie liczbę biegów i zobacz co się stanie najpierw, ay. Motyw znany już z GTA3.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2005, 14:40 
Offline
Joey Leone
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 września 2005, 14:20
Posty: 225
Lokalizacja: Milicz
Nie wiem czy w San Andreas, ale przy Vice City przy zbyt dużej masie (rzędu kilkaset ton, ale ty chyba takiego NRG nie robisz) to auto strasznie się ślizgało nawet przy dużej lub wręcz bardzo dużej przyczepności. I przy dużej przyczepności na dużych prędkościach nie skręcaj gwałtownie bo siła odśrodkowa podnosi wewnętrzną stronę koł od strony skrętu i auto może się niebezpiecznie przechylać (to względem aut jakbyś się nimi kiedyś bawił, na NRG chyba nie będzie takiego problemu).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2005, 18:25 
Offline
Luigii Goterelli

Dołączył(a): 23 listopada 2005, 12:43
Posty: 160
Lokalizacja: 50°N, 21°E
Grafit`66 napisał(a):
Zberek napisał(a):
Dobrze jest też pobawić się liczbą biegów, jeśli ustawiasz duże przyśpieszenie i prędkość to warto wsadzić 7,8 zamiast 5.


..testowałes już czy po prostu piszesz głupoty? Zwiększ sobie liczbę biegów i zobacz co się stanie najpierw, ay. Motyw znany już z GTA3.


U mnie NORMALNIE jeździ się w San Andreas DO 8 biegów, jak dam więcej to coś się kaszani. Testowałem i wiem w SA, nie testowałem w VC i III.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2005, 19:44 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwietnia 2004, 19:49
Posty: 1400
Lokalizacja: Częstochowa
No nie wiem... to właśnie o te błędy chodzi, więc jeżeli doradzasz komuś zwiększenie tej liczby to powiedzmy sobie szczerze, że nie jest to dobra rada. Po co niszczyć sobie grę skoro wystarczy sama prędkość i przyspieszenie. Natomiast zmniejszenie liczby biegów wpływa tylko na dźwięk, przyspieszenie i prędkość pozostają niezmienne. Prawda? O to mi chodzi.

Motocykl, 6 biegów:
Obrazek

Auto, 7 biegów:
Obrazek

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2006, 18:59 
Offline
Joey Leone
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 września 2005, 14:20
Posty: 225
Lokalizacja: Milicz
Grafit, co to jest? :shock: Błąd gry?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2006, 20:17 
Offline
Salvatore Leone
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lipca 2005, 12:00
Posty: 329
Lokalizacja: Carlsbad, CA
nie, to są skutki picia wódki.. ekhm, zmieniania ilości biegów w san andreas.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2006, 21:18 
ja tak w połowie offtopowo: odnośnie handlingu:
mógłby mi ktoś zrobić, żeby Stallion oraz Clover przy ruszeniu z miejsca stawały "dęba" (np. pod kątem około 40-45*)... ??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2006, 20:58 
Offline
Salvatore Leone
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lipca 2005, 12:00
Posty: 329
Lokalizacja: Carlsbad, CA
lol, naoglądał sie fast n furious =D

zwieksz sobie engine acceleration powyżej 90.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2006, 14:44 
CrashV - start jest normalny, tylko przy skręcaniu wychodzą bączki...
Zna się ktoś na tym? Pomoże ktoś? Poradzi?


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron

GTAReview Skin by: kreem
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL