Zobacz wątki bez odpowiedzi | Zobacz aktywne wątki
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Kazio
|
Tytuł: kubana Napisane: 26 grudnia 2005, 15:21 |
|
|
Warning 1/3 |
|
Dołączył(a): 24 czerwca 2005, 09:07 Posty: 179
|
czy mozna wziac z vice city ludzi z gangu do san andreas chodzi mi zeby sobie miec w san andreas n.p cubana jak tak to powiedzcie jakim programem albo jak to zrobic
|
|
Góra |
|
|
kudlacz_pl
|
Tytuł: Napisane: 26 grudnia 2005, 15:26 |
|
|
_elita forum |
|
Dołączył(a): 6 sierpnia 2005, 12:23 Posty: 319 Lokalizacja: Sosnowiec
|
Musiałbyś się pobawić teksturami. Z archiwum tekstur [gta3.img] wyciągasz IMG Tool'em tekstury np. kubańczyka, przerabiasz tak, aby dobrze wyglądał w San Andreas (przerabiasz przez Adobe Photoshop or sth) i ładujesz do archiwum SA jako np. gostka z Groove ST[bodajże też archiwum gta3.img].
|
|
Góra |
|
|
Paw3l
|
Tytuł: Napisane: 26 grudnia 2005, 17:47 |
|
|
Nameless Guy |
|
Dołączył(a): 28 maja 2005, 21:37 Posty: 669 Lokalizacja: RydzykLand
|
Tu mamy problem, bo tylko tekstury przejdą... Modele już nie Same tekstury dadzą mizerny efekt ;(
_________________
|
|
Góra |
|
|
Luigi
|
Tytuł: Napisane: 26 grudnia 2005, 19:46 |
|
|
Czlowiek bez zycia '07 |
|
Dołączył(a): 1 czerwca 2005, 11:48 Posty: 1024 Lokalizacja: Gdynia
|
to juz trzeba znac się na grafice 3d albo jakieś nowe textury do modelu zrobic na podobe cubana
_________________ Tak, jestem żulem i piję tanie winko.
|
|
Góra |
|
|
Kazio
|
Tytuł: Napisane: 26 grudnia 2005, 20:17 |
|
|
Warning 1/3 |
|
Dołączył(a): 24 czerwca 2005, 09:07 Posty: 179
|
|
Góra |
|
|
mdf
|
Tytuł: Napisane: 26 grudnia 2005, 22:05 |
|
|
Nameless Guy |
|
Dołączył(a): 23 kwietnia 2005, 16:17 Posty: 1189 Lokalizacja: Małyty k. Olsztyna
|
Sam nie umiesz? Takich rzeczy poprostu sie nie robi, jak chcesz miec kubanów to graj se w VC i tyle, proste jak słońce ...
_________________
http://nayee.net/user/mdf
|
|
Góra |
|
|
hunt3rx405
|
Tytuł: Napisane: 27 grudnia 2005, 12:06 |
|
|
Warning 1/3 |
|
Dołączył(a): 2 sierpnia 2005, 08:32 Posty: 327 Lokalizacja: z los santos
|
_________________ Stompin' on the 'Eazy'est streets that you can walk on.
So strap on your Compton hat, your locs.
And watch your back cause you might get smoked, loc.
And pass the bud, and stay low-key,
B.G., 'cause you lost all your homie's love
Now call it what you want to.
You fucked wit me, now it's a must that I fuck wit you!
|
|
Góra |
|
|
Cveni
|
Tytuł: Napisane: 27 grudnia 2005, 12:49 |
|
|
Joey Leone |
|
Dołączył(a): 26 września 2005, 14:20 Posty: 225 Lokalizacja: Milicz
|
Można modele przerobić manualnie np. w 3DS Maxie wraz w odpowiednią wtyczką do modeli DFF, ale trzeba się na tym znać i to nie jest raczej takie proste.
_________________
|
|
Góra |
|
|
Deedi
|
Tytuł: Napisane: 28 grudnia 2005, 18:19 |
|
|
Ray Machowski |
|
Dołączył(a): 12 czerwca 2005, 15:49 Posty: 358 Lokalizacja: z planety Teletubisiów :O
|
Może trzeba znaleść pliki i je podmienić lub texturami albo modem który podał hunt3rx405 i proste jak drut(bez skojarzeń).
_________________
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|
|