GTAReview.com

   FAQ
   Szukaj
   Zaloguj
Teraz jest 26 listopada 2024, 13:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: kubana
PostNapisane: 26 grudnia 2005, 15:21 
Offline
Warning 1/3
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 czerwca 2005, 09:07
Posty: 179
czy mozna wziac z vice city ludzi z gangu do san andreas chodzi mi zeby sobie miec w san andreas n.p cubana jak tak to powiedzcie jakim programem albo jak to zrobic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2005, 15:26 
Offline
_elita forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sierpnia 2005, 12:23
Posty: 319
Lokalizacja: Sosnowiec
Musiałbyś się pobawić teksturami. Z archiwum tekstur [gta3.img] wyciągasz IMG Tool'em tekstury np. kubańczyka, przerabiasz tak, aby dobrze wyglądał w San Andreas (przerabiasz przez Adobe Photoshop or sth) i ładujesz do archiwum SA jako np. gostka z Groove ST[bodajże też archiwum gta3.img].


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2005, 17:47 
Offline
Nameless Guy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 21:37
Posty: 669
Lokalizacja: RydzykLand
Tu mamy problem, bo tylko tekstury przejdą... Modele już nie :( Same tekstury dadzą mizerny efekt ;(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2005, 19:46 
Offline
Czlowiek bez zycia '07
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 czerwca 2005, 11:48
Posty: 1024
Lokalizacja: Gdynia
to juz trzeba znac się na grafice 3d albo jakieś nowe textury do modelu zrobic na podobe cubana

_________________
Tak, jestem żulem i piję tanie winko.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2005, 20:17 
Offline
Warning 1/3
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 czerwca 2005, 09:07
Posty: 179
pomyslcie:]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2005, 22:05 
Offline
Nameless Guy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 kwietnia 2005, 16:17
Posty: 1189
Lokalizacja: Małyty k. Olsztyna
Sam nie umiesz? Takich rzeczy poprostu sie nie robi, jak chcesz miec kubanów to graj se w VC i tyle, proste jak słońce :>...

_________________
Obrazek
http://nayee.net/user/mdf


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 grudnia 2005, 12:06 
Offline
Warning 1/3
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 sierpnia 2005, 08:32
Posty: 327
Lokalizacja: z los santos
http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=1111 - wypróbuj tego moda ;)

_________________
Stompin' on the 'Eazy'est streets that you can walk on.
So strap on your Compton hat, your locs.
And watch your back cause you might get smoked, loc.
And pass the bud, and stay low-key,
B.G., 'cause you lost all your homie's love
Now call it what you want to.
You fucked wit me, now it's a must that I fuck wit you!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 grudnia 2005, 12:49 
Offline
Joey Leone
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 września 2005, 14:20
Posty: 225
Lokalizacja: Milicz
Można modele przerobić manualnie np. w 3DS Maxie wraz w odpowiednią wtyczką do modeli DFF, ale trzeba się na tym znać i to nie jest raczej takie proste.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 grudnia 2005, 18:19 
Offline
Ray Machowski
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 czerwca 2005, 15:49
Posty: 358
Lokalizacja: z planety Teletubisiów :O
Może trzeba znaleść pliki i je podmienić lub texturami albo modem który podał hunt3rx405 i proste jak drut(bez skojarzeń).

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

GTAReview Skin by: kreem
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL