GTAReview.com

   FAQ
   Szukaj
   Zaloguj
Teraz jest 21 listopada 2024, 18:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 3ds max 8
PostNapisane: 24 listopada 2007, 15:11 
Offline
nowość na forum! x)

Dołączył(a): 24 listopada 2007, 14:24
Posty: 1
posiadam 3ds max 8 i chciałem otworzyć jeden model z gta sa ale nie mogłem więc zrobiłem nowy chciałem go zapisać ale nie było formatu dff do zapisania więc się pytam w jaki sposób zapisać model stworzony w 3ds max tak by można go użyć w gta
da się na pewno bo wiele modów typu nowe wyspy i budynki są w nim robione Z GÓry dziĘKI

PS:mam ten sam problem z blenderem jak co to pisać

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 3ds max 8
PostNapisane: 25 listopada 2007, 01:02 
Offline
nowość na forum! x)

Dołączył(a): 25 listopada 2007, 00:47
Posty: 5
Tu masz exporter/importer plików dff do 3ds-maxa .

Jeśli chcesz się bawić z wstawianiem własnych modeli to polecam lekturę tego i tego .


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron

GTAReview Skin by: kreem
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL