Zobacz wątki bez odpowiedzi | Zobacz aktywne wątki
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 17 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Lazlow
|
Tytuł: Edycja ubrań w SanAndreas Napisane: 30 stycznia 2006, 14:50 |
|
|
Administrator |
|
Dołączył(a): 8 stycznia 2006, 22:09 Posty: 700 Lokalizacja: Lublin
|
Mam problem z tworzeniem własnej np koszulki w SanAndreas. Mianowicie robię wszystko zgodnie z instrukcją z _Z i nic się nie zmienia. Koszulka nadal jest zwykłym białym t-shirtem. Ktoś to kiedykolwiek robił? Chodzi mi o tworzenie, a nie podmienianie.
_________________
|
|
Góra |
|
|
Starter:D
|
Tytuł: Napisane: 30 stycznia 2006, 14:59 |
|
|
Ray Machowski |
Dołączył(a): 16 sierpnia 2005, 13:01 Posty: 369
|
|
Góra |
|
|
CrashV
|
Tytuł: Napisane: 30 stycznia 2006, 15:11 |
|
|
Salvatore Leone |
|
Dołączył(a): 8 lipca 2005, 12:00 Posty: 329 Lokalizacja: Carlsbad, CA
|
ew. nie podmieniałeś tekstury w kopii player.img?
_________________
Ostatnio edytowano 30 stycznia 2006, 15:57 przez CrashV, łącznie edytowano 1 raz
|
|
Góra |
|
|
Lazlow
|
Tytuł: Napisane: 30 stycznia 2006, 15:14 |
|
|
Administrator |
|
Dołączył(a): 8 stycznia 2006, 22:09 Posty: 700 Lokalizacja: Lublin
|
Ubrania są chyba w pliku player.img. Tak, robiłem dokładnie tak jak jest w instrukcji. Na _Z jest to samo. Tyle, że ja edytowałem tshirt.txd, a tem były dwie tekstury tshirtwhite i tshirtwhitea, z czego ta pierwsza wyglądała n ormalnie, a druga była cała biała tam gdzie jest koszulka.
_________________
|
|
Góra |
|
|
CrashV
|
Tytuł: Napisane: 30 stycznia 2006, 15:56 |
|
|
Salvatore Leone |
|
Dołączył(a): 8 lipca 2005, 12:00 Posty: 329 Lokalizacja: Carlsbad, CA
|
nom. to zmieniasz ta normalną, potem importujesz najpierw tą całą białą, a potem dopiero ta co zmieniałeś i ZAPISUJESZ. potem wrzucasz teksture spowrotem do player.img.
_________________
|
|
Góra |
|
|
Lazlow
|
Tytuł: Napisane: 30 stycznia 2006, 16:14 |
|
|
Administrator |
|
Dołączył(a): 8 stycznia 2006, 22:09 Posty: 700 Lokalizacja: Lublin
|
I tak zrobiłem. Najpierw wrzuciłem tą, którą zmieniłem, później białą, a poźniej tą którą zmieniłem jeszcze raz, bo jak importuję to białą to ona siedzi w pliku. I nic.
_________________
|
|
Góra |
|
|
Nou
|
Tytuł: Napisane: 30 stycznia 2006, 16:29 |
|
|
Nameless Guy |
|
Dołączył(a): 22 września 2005, 18:18 Posty: 886 Lokalizacja: Środa Śl.
|
hmm
pobaw się z innymi wersjami programów ;x kiedyś tak miałem ale po zmianie programu śmigało piknie ^^
_________________
srodaslaska.zhp.pl
|
|
Góra |
|
|
CrashV
|
Tytuł: Napisane: 30 stycznia 2006, 17:46 |
|
|
Salvatore Leone |
|
Dołączył(a): 8 lipca 2005, 12:00 Posty: 329 Lokalizacja: Carlsbad, CA
|
a dajesz w imgtool na koniec "rebuild archive"?
_________________
|
|
Góra |
|
|
Lazlow
|
Tytuł: Napisane: 30 stycznia 2006, 20:26 |
|
|
Administrator |
|
Dołączył(a): 8 stycznia 2006, 22:09 Posty: 700 Lokalizacja: Lublin
|
Nie (?) Poprostu zamykam IMGToola.
|
|
Góra |
|
|
Jedic
|
Tytuł: Napisane: 30 stycznia 2006, 20:32 |
|
|
Administrator |
|
Dołączył(a): 28 września 2005, 19:24 Posty: 640 Lokalizacja: Warszawa
|
no to tak zrób - powinno pomoc
_________________
|
|
Góra |
|
|
Lazlow
|
Tytuł: Napisane: 30 stycznia 2006, 21:18 |
|
|
Administrator |
|
Dołączył(a): 8 stycznia 2006, 22:09 Posty: 700 Lokalizacja: Lublin
|
Nic nie dało.
_________________
|
|
Góra |
|
|
Jedic
|
Tytuł: Napisane: 30 stycznia 2006, 22:53 |
|
|
Administrator |
|
Dołączył(a): 28 września 2005, 19:24 Posty: 640 Lokalizacja: Warszawa
|
ej lazlow my satan friend nie pisz posta pod postem tylko edytuj.
zrób tak ze podmienisz (jeszcze raz) i zrób Rebuild Archive. powinno dzialac
_________________
|
|
Góra |
|
|
Clover_92
|
Tytuł: Napisane: 31 stycznia 2006, 00:07 |
|
|
Warning 1/3 |
|
Dołączył(a): 28 stycznia 2006, 11:47 Posty: 130 Lokalizacja: z Biedronki (Czerwionka)
|
A nie da sie zrobić koszulki w Paincie? Tak jak w Vice City?
_________________ ..mini delicje złap ten rytm...
|
|
Góra |
|
|
Lazlow
|
Tytuł: Napisane: 31 stycznia 2006, 00:39 |
|
|
Administrator |
|
Dołączył(a): 8 stycznia 2006, 22:09 Posty: 700 Lokalizacja: Lublin
|
Możesz edytować wyeksportowaną teksturę koszuli w paincie. W Vice poprostu otwierasz za pomocą Painta.
|
|
Góra |
|
|
Clover_92
|
Tytuł: Napisane: 31 stycznia 2006, 00:57 |
|
|
Warning 1/3 |
|
Dołączył(a): 28 stycznia 2006, 11:47 Posty: 130 Lokalizacja: z Biedronki (Czerwionka)
|
A czy spodnie, buty itd. też można edytować w Paincie (gdzies slyszalem, ze tez mozna w TXD Photoshop czy jakos tak)
_________________ ..mini delicje złap ten rytm...
|
|
Góra |
|
|
Lazlow
|
Tytuł: Napisane: 31 stycznia 2006, 10:38 |
|
|
Administrator |
|
Dołączył(a): 8 stycznia 2006, 22:09 Posty: 700 Lokalizacja: Lublin
|
Możesz. wystarczy, że wiesz jak się nazywają pliki, które należy wyekstraktować.
|
|
Góra |
|
|
CrashV
|
Tytuł: Napisane: 31 stycznia 2006, 17:00 |
|
|
Salvatore Leone |
|
Dołączył(a): 8 lipca 2005, 12:00 Posty: 329 Lokalizacja: Carlsbad, CA
|
clover: txd WORKshop to program, za pomocą którego "wyrzucasz" bitmapy z pliku txd. do edytowania tych bitmap możesz posłużyć się paintem/photoshopem/psp(nie, nie playstation portable, tylko paint shop pro!)/bóg wie czym jeszcze.
_________________
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 17 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|