Zobacz wątki bez odpowiedzi | Zobacz aktywne wątki
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 18 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
haif.
|
Tytuł: Handling Napisane: 31 grudnia 2005, 13:03 |
|
|
Kenji Kasen |
Dołączył(a): 6 sierpnia 2005, 18:40 Posty: 451
|
Nie wiedzialem gdzie ten temat umiescic, wiec umiescilem go tu ^^.
Mianowicie mam taka prosbe, czy moglby mi ktos zmodyfikowac handling tak, aby NRG 500 smigalo o wiele szybciej, przy wyskoku lecialo dalej i zeby CJ z niego nie spadal, bo to naprawde wkurzajace jest ^^. Tylko prosze nie pisac postow w stylu "sprobuj sam", bo wczoraj probowalem i tak zrobilem ze NRG 500 zniklo xE. Jesli ktos bedzie tak mily i mi to zrobi, to niech da znac w tym temacie, a handling wysle na mailto:[email protected].
EDIT: wyslalem na tego maila ktorego podales, odezwij sie do mnie na gg - 9138365
_________________ mailto:[email protected]
Ostatnio edytowano 31 grudnia 2005, 13:12 przez haif., łącznie edytowano 1 raz
|
|
Góra |
|
|
Zberek
|
Tytuł: Napisane: 31 grudnia 2005, 13:08 |
|
|
Luigii Goterelli |
Dołączył(a): 23 listopada 2005, 12:43 Posty: 160 Lokalizacja: 50°N, 21°E
|
Daj mi ten pliczek i powiedz ile chcesz żeby wyciągał. To ci zrobie. Nie mam GTA SA w tej chwili na kompie ale znam się na tym bardzo dobrze. Wyslij na mejla mailto:[email protected]
_________________
|
|
Góra |
|
|
Nou
|
Tytuł: Napisane: 31 grudnia 2005, 13:37 |
|
|
Nameless Guy |
|
Dołączył(a): 22 września 2005, 18:18 Posty: 886 Lokalizacja: Środa Śl.
|
gtagarage.com
poszukaj tam toolsów do edycji handlinga
_________________
srodaslaska.zhp.pl
|
|
Góra |
|
|
Pan Grafit
|
Tytuł: Napisane: 31 grudnia 2005, 13:58 |
|
|
Administrator |
|
Dołączył(a): 15 kwietnia 2004, 19:49 Posty: 1400 Lokalizacja: Częstochowa
|
wrzuć sobie handling od R1'dynki jak nie orientujesz się w liczbach, będziesz miał ten sam efekt tylko bez zawracania głowy
_________________
Ostatnio edytowano 31 grudnia 2005, 14:01 przez Pan Grafit, łącznie edytowano 2 razy
|
|
Góra |
|
|
Avalanch
|
Tytuł: Napisane: 31 grudnia 2005, 13:59 |
|
|
wkraczający |
|
Dołączył(a): 22 czerwca 2005, 17:56 Posty: 34 Lokalizacja: Polska;)
|
Właśnie Zberek jak tak się świetnie orientujesz to ja umieszczam SREENY edytora pliku handling.cfg i opisz jakie zmienne są najciekawsze do modyfikacji aby pojazd wyciągał dużo w dobrym stylu !!
<a href="http://www.google.com/"> Google</a>
Ostatnio edytowano 26 stycznia 2006, 18:12 przez Avalanch, łącznie edytowano 4 razy
|
|
Góra |
|
|
Pan Grafit
|
Tytuł: Napisane: 31 grudnia 2005, 14:13 |
|
|
Administrator |
|
Dołączył(a): 15 kwietnia 2004, 19:49 Posty: 1400 Lokalizacja: Częstochowa
|
mass - waga pojazdu, jak zwiększysz w motocyklu to efekt wiadomy...
collision damage mp - stopień uszkodzenia pojazdu przy zderzeniach
max velocity - prędkość maksymalna
engine acceleration - przyspieszenie. Nie ustawiaj więcej jak 90 bo nie ruszysz z miejsca bez wywrotki.
brake deceleration - hamulce
reszta nie jest Ci potrzebna do zabawy z motocyklem
_________________
|
|
Góra |
|
|
Skobel
|
Tytuł: Napisane: 31 grudnia 2005, 14:13 |
|
|
Nameless Guy |
|
Dołączył(a): 26 lipca 2004, 11:30 Posty: 747
|
Czyżbyś nakręcał niezbyt czysty stunt movie?
|
|
Góra |
|
|
haif.
|
Tytuł: Napisane: 31 grudnia 2005, 14:22 |
|
|
Kenji Kasen |
Dołączył(a): 6 sierpnia 2005, 18:40 Posty: 451
|
|
Góra |
|
|
Zberek
|
Tytuł: Napisane: 31 grudnia 2005, 14:26 |
|
|
Luigii Goterelli |
Dołączył(a): 23 listopada 2005, 12:43 Posty: 160 Lokalizacja: 50°N, 21°E
|
Dobrze jest też pobawić się liczbą biegów, jeśli ustawiasz duże przyśpieszenie i prędkość to warto wsadzić 7,8 zamiast 5.
drive type- też ciekawe bo tu ustawiasz napęd na przednia oś tylna lub 4x4
engine type- to ciekawostka, wybierasz rodzaj silnika spalinowy diesel lub elektryczny
jeśli chcesz żeby twój CJ nie spadał z motorynki to zwiększ ciezkość, oczywiście nie ma takich ustawien żebyś nie spadł ale bedziesz spadal rzadziej
PS. Nie posługuje się edytorami. Tylko notatnikiem
_________________
|
|
Góra |
|
|
Pan Grafit
|
Tytuł: Napisane: 31 grudnia 2005, 14:37 |
|
|
Administrator |
|
Dołączył(a): 15 kwietnia 2004, 19:49 Posty: 1400 Lokalizacja: Częstochowa
|
Zberek napisał(a): Dobrze jest też pobawić się liczbą biegów, jeśli ustawiasz duże przyśpieszenie i prędkość to warto wsadzić 7,8 zamiast 5.
..testowałes już czy po prostu piszesz głupoty? Zwiększ sobie liczbę biegów i zobacz co się stanie najpierw, ay. Motyw znany już z GTA3.
_________________
|
|
Góra |
|
|
Cveni
|
Tytuł: Napisane: 31 grudnia 2005, 14:40 |
|
|
Joey Leone |
|
Dołączył(a): 26 września 2005, 14:20 Posty: 225 Lokalizacja: Milicz
|
Nie wiem czy w San Andreas, ale przy Vice City przy zbyt dużej masie (rzędu kilkaset ton, ale ty chyba takiego NRG nie robisz) to auto strasznie się ślizgało nawet przy dużej lub wręcz bardzo dużej przyczepności. I przy dużej przyczepności na dużych prędkościach nie skręcaj gwałtownie bo siła odśrodkowa podnosi wewnętrzną stronę koł od strony skrętu i auto może się niebezpiecznie przechylać (to względem aut jakbyś się nimi kiedyś bawił, na NRG chyba nie będzie takiego problemu).
_________________
|
|
Góra |
|
|
Zberek
|
Tytuł: Napisane: 31 grudnia 2005, 18:25 |
|
|
Luigii Goterelli |
Dołączył(a): 23 listopada 2005, 12:43 Posty: 160 Lokalizacja: 50°N, 21°E
|
Grafit`66 napisał(a): Zberek napisał(a): Dobrze jest też pobawić się liczbą biegów, jeśli ustawiasz duże przyśpieszenie i prędkość to warto wsadzić 7,8 zamiast 5. ..testowałes już czy po prostu piszesz głupoty? Zwiększ sobie liczbę biegów i zobacz co się stanie najpierw, ay. Motyw znany już z GTA3.
U mnie NORMALNIE jeździ się w San Andreas DO 8 biegów, jak dam więcej to coś się kaszani. Testowałem i wiem w SA, nie testowałem w VC i III.
_________________
|
|
Góra |
|
|
Pan Grafit
|
Tytuł: Napisane: 31 grudnia 2005, 19:44 |
|
|
Administrator |
|
Dołączył(a): 15 kwietnia 2004, 19:49 Posty: 1400 Lokalizacja: Częstochowa
|
No nie wiem... to właśnie o te błędy chodzi, więc jeżeli doradzasz komuś zwiększenie tej liczby to powiedzmy sobie szczerze, że nie jest to dobra rada. Po co niszczyć sobie grę skoro wystarczy sama prędkość i przyspieszenie. Natomiast zmniejszenie liczby biegów wpływa tylko na dźwięk, przyspieszenie i prędkość pozostają niezmienne. Prawda? O to mi chodzi.
Motocykl, 6 biegów:
Auto, 7 biegów:
_________________
|
|
Góra |
|
|
Cveni
|
Tytuł: Napisane: 1 stycznia 2006, 18:59 |
|
|
Joey Leone |
|
Dołączył(a): 26 września 2005, 14:20 Posty: 225 Lokalizacja: Milicz
|
Grafit, co to jest? Błąd gry?
_________________
|
|
Góra |
|
|
CrashV
|
Tytuł: Napisane: 1 stycznia 2006, 20:17 |
|
|
Salvatore Leone |
|
Dołączył(a): 8 lipca 2005, 12:00 Posty: 329 Lokalizacja: Carlsbad, CA
|
nie, to są skutki picia wódki.. ekhm, zmieniania ilości biegów w san andreas.
_________________
|
|
Góra |
|
|
Gość
|
Tytuł: Napisane: 1 stycznia 2006, 21:18 |
|
|
ja tak w połowie offtopowo: odnośnie handlingu:
mógłby mi ktoś zrobić, żeby Stallion oraz Clover przy ruszeniu z miejsca stawały "dęba" (np. pod kątem około 40-45*)... ??
|
|
Góra |
|
|
CrashV
|
Tytuł: Napisane: 2 stycznia 2006, 20:58 |
|
|
Salvatore Leone |
|
Dołączył(a): 8 lipca 2005, 12:00 Posty: 329 Lokalizacja: Carlsbad, CA
|
lol, naoglądał sie fast n furious =D
zwieksz sobie engine acceleration powyżej 90.
_________________
|
|
Góra |
|
|
Gość
|
Tytuł: Napisane: 8 stycznia 2006, 14:44 |
|
|
CrashV - start jest normalny, tylko przy skręcaniu wychodzą bączki...
Zna się ktoś na tym? Pomoże ktoś? Poradzi?
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 18 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|